آخرین اخبار

25. تير 1394 - 14:01   |   کد مطلب: 2492
رئیس ستاد نماز جمعه دهدشت گفت: نماز عید فطر در ورزشگاه آزادی دهدشت اقامه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،حجت‌الاسلام موسی برسیاه در گفت‌وگو با پایگاه خبری کهگیلویه اظهار کرد: ستاد نماز جمعه دهدشت آماده برگزاری نماز باشکوه عید فطر است.

 

رئیس ستاد نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: به محض اعلام عید به تشخیص ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری، نماز عید فطر در ورزشگاه آزادی دهدشت و به امامت حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه این شهر اقامه خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که تمهیدات لازم جهت برگزاری باشکوه نماز اندیشیده شده است افزود: با همکاری اداره ورزش و جوانان و شهرداری محل برگزاری نماز طی روزهای اخیر نظافت و اقدامات لازم جهت اقامه نماز انجام شده است.

 

به گفته برسیاه امنیت نماز عید توسط نیروهای نظامی، بسیج و اعضای ستاد نماز جمعه تامین و امدادگران جمعیت هلال‌احمر و فوریت‌های پزشکی نیز جهت خدمات‌دهی احتمالی در محل مستقر خواهد شد.

 

این مسئول با اشاره به آغاز برنامه‌های عید فطر با ذکر تکبیر، دعا و مناجات و تلاوت قرآن عنوان کرد: رئیس پلیس راهور شهرستان پیش از اقامه نماز به تبیین نکات لازم جهت نهادینه کردن فرهنگ راهنمایی و رانندگی و ارتقای امنیت خواهد پرداخت.

 

برسیاه نماینده شهرستان در مجلس را از دیگر سخنرانان عید فطر برشمرد و گفت: خطبه‌های نماز عید پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام حسینی ایراد می‌شود.

 

رئیس ستاد نماز جمعه دهدشت با بیان این‌که صندوق‌های تعبیه شده کمیته امداد، بهزیستی و دفتر امام جمعه آماده دریافت وجوه زکات فطریه و خمس مردم مومن است افزود: میزان زکات فطریه و خمس به ازای هر نفر به ترتیب 4500 و 900 تومان در نظر گرفته شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک