آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1394 - 21:40   |   کد مطلب: 1405
اهالي ساكن خيابان شهيد رفتاري شهر ديشموك از وجود 12 ساله پايه‌هاي عمود برق در اين خيابان به شدت گله‌مند هستند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، چند عمود برق بيش از 12 سال است كه در وسط خيابان شهيد رفتاري شهر ديشموك قرار دارند و مردم ساكن در اين خيابان از وجود اين معضل به شدت گله‌مند هستند.

چند تن از اهالي ساكن اين خيابان از خبرنگار پايگاه اطلاع رساني كهگيلويه در تماس تلفني و يا با حضور در دفتر اين پايگاه خبري، درخواست كردند تا اين موضوع پيگيري شود.

مردم ساكن اين خيابان در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه اظهار كردند: مشكلي را كه مشاهده مي‌كنيد بيش از 12 سال است كه ما با آن دست و پنجه نرم مي‌كنيم.

 

آنها در اين باره گفتند: وجود اين عمودها علاوه بر به وجود آودن مشكل براي رفت و آمد وسائط نقليه، باعث بروز تصادفات زياد و خطرناكي هم مي‌شود.

 

يكي از اهالي گفت: تا حال به هر مسئول گفتيم فقط قول دادند، اقدامي صورت نگرفت و حالا اميدمان بعد از خداوند به شما رسانه‌ها است.

 

پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه: از شهردار و رئيس اتفاقات برق  ديشموك موضوع را پيگير و علت را جويا شديم

 

از طرف خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، شهردار به محل خيابان مذكور دعوت شد و مردم به صورت رودرو مشكلاتشان از وجود عمودهاي موجود در اين خيابان را ارائه دادند.

 

شهردار ديشموك: قول مي‌دهيم در مدت ده روز آينده اين مشكل را برطرف كنيم

 

جبار روشن شهردار ديشموك در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه از برطرف كردن اين معضل ظرف ده روز آينده خبر داد.

 

وي، با اينكه وظيفه ما خدمت‌رساني به شهروندان مي‌باشد، تصريح كرد: قول خواهيم داد تا با همكاري اتفاقات برق ديشموك در مدت 10 روز آينده اين مسئله را حل نماييم.

محمد رضا دهناد رئيس اتفاقات برق ديشموك از همكاري اين اداره با شهرداري خبر داد  و گفت: بزودي اين پاي‌هاي عمود برق را بر‌مي‌داريم و به مكان بهتري انتقال خواهيم داد.

 

پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه اين موضوع را تا حصول نتيجه پيگيري مي‌كند .

 

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک