آخرین اخبار

21. آذر 1399 - 14:46   |   کد مطلب: 9616
امام جمعه موقت دهدشت گفت: رمز تداوم انقلاب اسلامی، و غلبه بر توطئه دشمن تنها حفظ وحدت و پیروی از اسلام ، پیغمبران و ولایت فقیه است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ حجت الاسلام  سید عبد المطلب تقوی امام جمعه موقت دهدشت در خطبه‌ های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان با تسلیت رحلت ایت الله یزدی اظهار داشت : ایشان فقیه بزرگ ، شجاع و انسانی فداکار که نیم قرن برای اسلام تبلیغ تلاش کرد ، تبعید شد و خدماتی ارزشمندی انجام دانند. امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به هفته پژوهش عنوان کرد: پژوهش از نیازهای یک جامعه ایده ال است و انسانهایی که میخواهند در برابر دشمن مقاومت و به آزادی برسند و تحت ستم دشمن نباشند باید پژوهش داشته باشند.

وی گفت:  پژوهشگرانی که در این راه به شهادت رسیده اند افزود: شهدا هسته ای ما برای پژوهش و برای سربلندی ملت ایران و اسلام عزیز جانشان را هدیه کردند و این روز را به همه پژوهشگران عزیز تبریک عرض کرده و امیدوارم ما بتوانیم راه این عزیران را ادامه بدهیم. تقوی به ۲۷ آذر سالروز شهادت ایت الله مفتح اشاره و افزود: شهید مفتح یک روحانی روشنفکر و روشنگری بود که در نهضت ملت ایران به رهبری امام ره به عنوان نیروی موثر اقدامات ارزشمندی انجام داد. وی با اشاره به اینکه قشر روحانی و دانشجو یک قشر اگاه و یک قشر بیداری هستند

حجت الاسلام  سید عبد المطلب تقوی افزود : این دو قشر همیشه مورد نفرین و ستم ساواک بودند و شخصیتی مثل شهید مفتح با شهادتش وحدت حوزه و دانشگاه را بوجود آورد. تقوی وحدت را از ضروریات دین اسلام دانست و بیان کرد: اگر ۴۰ سال است که توانستیم انقلابمان را حذف و دشمن را ذلیل کنیم به خاطر این است که ملت ایران وحدت را سرلوحه کار خودشان قرار داده بودند.

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به اینکه کسانی که اختلاف سلیقه دارند و نمی توانند وحدت را حفظ کنند گفت : به خاطر آن است که کمتر به احکام اسلام عمل میکنند و کمتر اخلاص دارند.

وی گفت: آن کسانی که پیرو اسلام ، پیغمبران و ولایت فقیه هستند مسیرشان باید وحدت و باید به فکر مردم باشند. حجت الاسلام تقوی تصریح کرد: باید همه انسانهای مسئول فکرشان این باشد که بر علیه دشمن قیام کنند اما در کنار خودشان رحما بینهم باشند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک