آخرین اخبار

12. فروردين 1399 - 15:19   |   کد مطلب: 9345
علی رضا اتابک فرماندار کهگیلویه گفت : با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا اقدامات ممانعتی حضور و تجمع افراد انسانی در روز های 14،13،12 فروردین تشدید می شود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ با شیوع ویروس کرونا و تشدید کنترل در ورودی و خروجی شهرها در آستانه روز طبیعت حضور مردم در تفرج گاه جنگل و مراتع کهگیلویه ممنوع شد.

براین اساس ورود به تمامی اماکن و محیط  تفریحی تفرج گاه ها بوستان ها .مراتع و جنگل در تمامی شهرهای شهرستان ممنوع است.

علی رضا اتابک فرماندار کهگیلویه در این زمینه در گفت و گو با خبرنگاران گفت : با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع  بیماری کرونا اقدامات ممانعتی حضور و تجمع افراد انسانی در روز های 14،13،12 فروردین تشدید می شود.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه مردم به خوبی تاکنون همراهی های لازم را داشته اند تصریح کرد:انتظار می رود شهروندان مانند روزهای گذشته شکیبایی پیشه کنند  ماندن در خانه و انجام  توصیه های بهداشتی را به حضور در طبیعت ترجیح دهند .

 

وی افزود :تاکنون اقدامات مستمر و منظمی در جهت حفظ سلامت مردم و جلوگیری از گسترش بیماری در شهرستان صورت گرفته که این رویداد تا از بین رفتن کامل این ویروس ادامه می یابد .

 

رئیس ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان کهگیلویه گفت:تمامی ورودی و خروجی های شهرستان در روز 13 فروردین  بسته است و سفرهای بین شهری در استان نیز با محدودیت انجام می شود .

 

وی با تقدیر از همکاری دستگاهها.ارگانها .نهادها  و گروههای مردمی در مبارزه با کرونا ویروس گفت :قدردان همه تیم ها ی و کادر های حمایتگر در رهایی از این مشکل هستم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک