آخرین اخبار

31. تير 1395 - 12:10   |   کد مطلب: 5617
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌ها در مهار آتش‌سوزی‌های اخیر گفت: عدم همکاری برخی دستگاه‌ها به نحوی بود که حتی پاسخگوی تلفن منابع طبیعی هم نبودند.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس مهرداد کرمی در نشست شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال از عملکرد برخی دستگاه‌های استان در مقابله و مهار آتش‌سوزی‌های چند روز گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد و بالاخص مرکز استان انتقاد کرد و گفت: ادارات و دستگاه‌ها در این بحران پای کار نبودند و برای مهار آتش‌سوری با منابع طبیعی همکاری نکردند.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر ادارات و دستگاه‌ها پای کار بودند و در مهار این بحران در کنار منابع طبیعی و محیط زیست قرار داشتند شاهد این حجم گسترده‌ آتش‌سوزی در عرصه‌ها و منابع طبیعی استان نبودیم.

وی در ادامه عنوان کرد: عدم همکاری برخی دستگاه‌های استانی به نحوی بود که حتی پاسخگوی تلفن منابع طبیعی نبودند.

این مسؤول قضایی از عملکرد رسانه‌های استان در پوشش خبرهای آتش‌سوزی‌های اخیر در جنگل‌ها و مراتع استان قدردانی کرد و گفت: نقش رسانه‌ها را در اطلاع‌رسانی بحران آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها می‌ستایم چرا که اگر اطلاع‌رسانی به موقع آنان نبود برخی از دستگاه‌هایی که در این حوادث همکاری کردند هم پای کار نبودند.

کرمی اضافه کرد: برخی از مدیران از عملکرد رسانه‌های در آتش‌سوزی‌های اخیر انتقاد می‌کنند که این انتقادها را نمی‌پذیریم و از عملکرد رسانه‌ها نیز قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک