آخرین اخبار

21. مهر 1398 - 10:21   |   کد مطلب: 9192
این روز ها هر چه به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر می شویم تحرکات کاندیداهای احتمالی و قطعی و طرفدارانشان در فضاهای مجازی و حقیقی بیشتر می شود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه این روز ها هر چه به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر می شویم تحرکات کاندیداهای احتمالی و قطعی و طرفدارانشان در فضاهای مجازی و حقیقی بیشتر می شود.

 
برخی با حضور در مراسمات مذهبی و ترحیم های اقوام مختلف سعی در پیشی گرفتن از رقیب دارند و با این روش های کهنه و قدیمی قصد به دست آوردن دل مردم را دارند اما چیزی که  کاندیداها در مورد کهگیلویه هرگز درک نکردند این است که مردم کهگیلویه از کم سوادی سیاسی خود درهمه عرصه ها درس گرفته و روز به روزپخته تر و عالم تر می شوند.
 
مردم کهگیلویه از بازی های سیاسیون، رنج ها و دردهای بسیاری کشیده اند و نه تنها دردی از آنان دوا نشد بلکه نمک های بسیاری بر زخم هایشان پاشیده شد. مردم کهگیلویه همواره بیکاری و اشتغال جوانانشان را فریاد زدند اما برخی از این فریادها با وعده و وعید در میتینگ های سیاسی و برخی نیز در جلسات خصوصی در نطفه خفه شد و البته افراد شاخص از این وعده و وعید ها کم بهره نبرده اند و باز هم مردم عادی و عوام بودند که به فریادهای لیدرهای کاندیداها دل بسته و به حمایت از کاندیدای خاص برای برطرف شدن معضلی عام فریادها سر می دادند. اما پس از هر انتخابات نه تنها نماینده مورد نظر از دسترس مردم خارج می شد بلکه لیدرهایی که مردم را با خود همراه  و برای کسب منافع شخصیشان فریب میدادند نیز پشت درهای بسته و منشیهای عنق پنهان می شدند.
 
آیا حق مردم کهگیلویه از توسعه یافتگی فروپاشی تاریخی به قدمت هخامنشیان است؟ آیا عزت نفس مردم بازیچه دست عده ای‌ منفعت طلب و سودجو است که با وعده های نسنجیده پایمال شود؟
مردم کهگیلویه با وجود محرومیت های فراوان همیشه ثابت کردند که در راه انقلاب خواهند ماند و حتی از خونشان برای دوام این راه دریغ نخواهند کرد و گواه آن، شهیدان گلگون کفنی هستند که در گلزارهای نیمه ساخته یا تخریب شده ی شهرها آرمیده اند.
 
این مردم اکنون به پختگی سیاسی رسیده اند و علم سیاسی عموم آن ها به حدی رسیده که با وعده ی پوچ منفعت طلبان خام نشده و عزت نفسشان را نفروشند. این مردم از نماینده ها و مسئولین خود انتظار پیشرفت کهگیلویه را دارند.پیشرفت کهگیلویه در همه زمینه ها مطمئنا موجب پیشرفت فرزندان کهگیلویه خواهد شد.
 
 با همه این اوصاف باز هم کاندیداهای احتمالی و قطعی در حال تقلاهای تکراری هستند تا شاید در لوای دسیسه ها و خدعه های سیاسی خود باز بتوانند مردم را فریب داده و با خود همراه کنند تا شاید نام آن ها بر کاغذ رای نوشته شود، اما بهتر است که این کاندیداها به جای کلید زدن سناریوهای مختلف و بازی های سیاسی به فکر برنامه ریزی متقنی باشند که بتواند مشکلات کهگیلویه بزرگ را برطرف کند که اگر اینگونه بود مردم نیز با آن ها همراه خواهند شد.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک