آخرین اخبار

24. شهريور 1398 - 18:55   |   کد مطلب: 9156
مردم روستاهای دوریزگان،خلیفه ای، کوشک و برخی دیگر از روستاهای تابعه بخش سوق از مشکل آنتن دهی تلفن های همراه و اینترنت گلایه مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه به نقل از  صبح زاگرس روستاها و دهستان ها از مکان هایی هستند که به خاطر فاصله از شهرها همیشه از امکانات ضروری و حتی ابتدایی رفاهی برخوردار نیستند.

مردم روستاهای دوریزگان،خلیفه ای، کوشک و برخی دیگر از روستاهای تابعه بخش سوق از مشکل آنتن دهی تلفن های همراه و اینترنت گلایه مند هستند. 
 
یکی از اهالی این روستاها در گفت و گو با کهگیلویه گفت: آنتن دهی ضعیف تلفن های همراه در بسیاری از اوقات باعث بروز دردسرهای فراوانی برای اهالی روستا می شود. 
 
وی افزود: گاها اتفاق افتاده که به خاطر بیماری مجبور به تماس با اورژانس شده ایم اما آنتن دهی ضعیف تلفن مانع برقراری تماس شده است.
 
دریانوش از اهالی روستای دوریزگان  با گلایه ازضعف امکانات ابتدایی در این روستا گفت: حتی آب آشامیدنی این روستا در مقطعی گل آلود است و علاوه بر اینکه نمیتوان از آن آشامید حتی به درد مصارف بهداشتی هم نمیخورد.
 
 
روستای خلیفه‌ای بخش سوق با ۱۳۵ خانوار یکی دیگر از روستا‌های پرجمعیت این بخش است که نامناسب بودن آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت موجب گلایه مندی مردم این روستا شده است.
 
باتوجه به اینکه تلفن و اینترنت در شرایط کنونی از نیاز‌های اساسی زندگی مردم است، در حال حاضر ارائه بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی وآموزشی به مردم این روستا با مشکل مواجه شده است.
 
به گفته شورا و دهیار این روستا مراجعات مکرر به اداره مخابرات و بخشداری سوق نتیجه‌ای در بر نداشته و تاکنون این مشکلات حل نشده است.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک