آخرین اخبار

15. تير 1395 - 19:44   |   کد مطلب: 5494
شهردار قلعه‌رئیسی گفت: مشکلات مالی و نبود اعتبار یکی از مشکلات امسال شهرداری قلعه‌رئیسی بود، به طوری که توانایی پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شهرداری طی سه ماه گذشته را نداشتیم، اما تا هفته آینده تمام معوقات و حقوق کارکنان به حساب آنها واریز خواهد شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، صابر پیکر شهردار قلعه رئیسی در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم استقرار راهنمایی و رانندگی در قلعه‌رئیسی و مشکلاتی که در این حوزه به وجود می‌آید، افزود: چندین بار نسبت به استقرار راهنمایی و رانندگی و نیروی راهوار در شهر قلعه‌رئیسی اقدام شده، اما تاکنون عملی نشده است.

پیکر تصریح کرد: تصادفات که هر هفته در سطح شهر رخ می‌دهد و مشکلاتی که از سوی آژانس‌های تلفنی اتفاق می‌افتد دو مشکل اساسی هستند که به دلیل نبود پلیس راهوار اتفاق می‌افتد و امیدواریم این مشکل هرچه سریع‌تر برطرف شود.

شهردار قلعه‌رئیسی با بیان اینکه آماده همکاری با پلیس راهوار برای استقرار نیروی راهور هستیم، اضافه کرد: آماده تکمیل امکانات برای استقرار نیروی راهوار در قلعه‌رئیسی هستیم که امیدوارم با قول‌هایی که مسئولان پلیس راهوار از قبل دادند این مشکل را برطرف کنند.

وی به روز شهرداری‌ها اشاره کرد و توضیح داد: روز شهرداری‌ها بهترین روز برای ارائه خدمات انجام گرفته شهرداران است.

پیکر تصریح کرد: مشکلات مالی و نبود اعتبار یکی از مشکلات امسال شهرداری قلعه‌رئیسی بود، به طوری که توانایی پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شهرداری طی سه ماه گذشته را نداشتیم، اما تا هفته آینده تمام معوقات و حقوق کارکنان به حساب آنها واریز خواهد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک