آخرین اخبار

27. اسفند 1393 - 23:04   |   کد مطلب: 892
امام جمعه شهر پاتاوه گفت: مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان دنا ضمن عملکرد ضعیف در حوزه فرهنگ و موضع گیری در مقابل ولایت و رهبری در حمایت از سران فتنه 88 از سوی مسئولان به عنوان مدیر نمونه شهرستان معرفی شده است.
یکی از حامیان فتنه 88 به عنوان مدیر نمونه شهرستان دنا انتخاب شد/ مسئولان باید پاسخگو باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، حجت الاسلام نور الله افشار امام جمعه شهر پاتاوه در گفت و گو با قلم دنا از  انتخاب مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دنا به عنوان مدیر نمونه شهرستانی انتقاد کرد وافزود: باید از مسئولان پرسید جلیل بهشتی روی چه عملکرد مثبتی داشته و در حوزه فرهنگی چه اقدامی انجام داده که به عنوان مدیر نمونه شهرستان معرفی شده است.

 

وی بیان کرد: انتخاب این فرد به عنوان مدیر نمونه حتی برای مردم هم موجب تعجب شده است چون در سالی که با نام فرهنگ و اقتصاد نامگذاری شده نمودی از کار فرهنگی در این شهرستان دیده نشده است.

 

وی به موضع گیری مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان دنا در 9 دی و حمایت از سران فتنه اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه پنج سال از فتنه 88 می گذرد و مقام معظم رهبری ابعاد جریان فتنه را به روشنی بیان فرموده اند این مدیر در روز 9 دی سال جاری در مصاحبه با پایگاه خبری سفیر دنا از غبار آلود بودن فضا و مشخص نبودن حق و ناحق صحبت کرده و با سخنان خود در مقابل ولایت از سران فتنه حمایت کرده است.

 

امام جمعه پاتاوه ضمن نگرانی از انتخاب چنین افرادی به عنوان مدیر نمونه ابراز داشت: باید از مسئولان شهرستان دنا پرسید چرا کسی که عملکرد مثبتی نداشته با سابقه مقابله با ولایت و رهبری به عنوان مدیر نمونه معرفی شده است.

 

وی گفت: مسئولان در خصوص انتخاب مدیر فرهنگ و ارشاد دنا به عنوان مدیر نمونه باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک