آخرین اخبار

29. بهمن 1393 - 14:42   |   کد مطلب: 440
مسئول کمیته مفقودین ستاد نیروهای مسلح گفت:
نفوذ بیداری اسلامی در جهان کشورهای غربی را به وحشت انداخته است
مسئول کمیته مفقودین نیروهای مسلح گفت:حادثه چپل هیل آمریکا نشان داد که دولتمردان غربی و به ویژه آمریکا به شدت از نفوذ بیداری اسلامی در دل نوجوانان و جوانان خود هراس دارد و تلاش می کنداسلام هراسی را درجهان ترویج دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، خبری تحلیلی صبح زاگرس، سردار سید محمد باقرزاده در گفت و گو با خبرنگار بویرخبر با تسلیت شهادت سه جوانان مسلمان به دست نژد پرستان غربی در چپل هیل آمریکا افزود: رسانه های ما باید امروز بیشتر از گذشته نقض حقوق بشر در کشورهای منادی حقوق بشر را اطلاع رسانی کنند.

 

سکوت رسانه ها در قبال شهادت سه جوانان مسلمان در چپل هیل آمریکا قابل درک نیست

وی با بیان اینکه این سه جوانان شهید اسلام خواهی و اسلام گرایی هستند، ابراز کرد: سکوت رسانه های غربی در قبال این حادثه تروریستی قابل توجیه نیست.

 

مسئول کمیته مفقودین ستاد نیروهای مسلح کشور با انتقاد از رویکرد دوگانه رسانه های غربی در قبال مسلمانان جهان، گفت: اولین سوالی که برای هر مخاطبی پیش می‌آید این است که چرا حادثه‌ای که در شارلی ابدو فرانسه رخ داد و غرب آنرا به مسلمانان نسبت داد با پوشش گسترده خبری اکثر رسانه‌های دنیا روبرو شد، ولی حادثه تروریستی چپل هیل آمریکا و به شهادت رساندن سه جوان بی گناه مسلمان در بایکوت خبری رسانه ها غربی قرارگرفت.

 

دشمن با قدرت خود سعی بر سانسور واقعیت ها دارد

باقرزاده با بیان اینکه غرب در قبال مسلمان کینه دیرینه ای دارد، ابراز کرد:دشمن با قدرت عظیم رسانه‌ای خود سعی دارد حوادثی را که باعث توجه مردم اروپا و آمریکا به اسلام و مسلمانان می شود را سانسور کند.

 

وی بیان کرد:حادثه چپل هیل آمریکا نشان داد که دولتمردان غربی و بخصوص ایالات متحده آمریکا به شدت از نفوذ بیداری اسلامی در دل جوانان و نوجوانان خود هراس دارد و با تمام ادعاهای دروغین حقوق بشری خود، سعی در اسلام هراسی در جهان دارد.

 

سانسور خبری حادثه چپل هیل ادعای حقوق بشری و دموکراسی توخالی غرب را عیان کرد

مسئول کمیته مفقودین نیروهای مسلح به برخورد دوگانه غرب و رسانه های غربی با ترور و تروریسم اشاره کرد و گفت:سانسور حادثه تروریستی چپل هیل آمریکا ادعای حقوق بشری و دموکراسی توخالی در کشورهای غربی را بیش از پیش عیان کرد.

 

باقرزاده با محکومیت شدید این حرکت تروریستی در خاک آمریکا، تصریح کرد: رسانه‌های داخلی ایران اسلامی باید با تمام قدرت به روشنگری در خصوص ابعاد مختلف این حادثه تروریستی بپردازند و پیام مردم آزاده جهان را به جهانیان صادره کنند.

 

انتهای پیام/ر/200/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک