آخرین اخبار

3. بهمن 1393 - 21:46   |   کد مطلب: 158
رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه خبر داد:
گاز رسانی به تمام روستاهای واقع در حریم 15 کیلومتری از خط گاز
رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه تاکنون 90روستا در چهار شهرستان کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی گازرسانی شده اند گفت: کار گاز رسانی به تمام روستاهای واقع در حریم 15 کیلومتری از خط اصلی گاز بزودی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، شعبان صادقی رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه  تاکنون 90روستا در چهار شهرستان کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی گازرسانی شده اند گفت: بزودی کار گاز رسانی به تمام روستاهای واقع در حریم 15 کیلومتر از خط اصلی گاز آغاز خواهد شد.

 

رئیس شرکت گاز کهگیلویه در دیدار حجت الاسلام بزگواری با کارکنان شرکت گاز شهرستان کهگیلویه گفت: از شرکت ملی گاز مجوز گازرسانی به تمام روستاهای شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده که در حریم 15 کیلومتر از خط اصلی گاز قرار دارند گرفته شد و در صورت تامین اعتبار گازرسانی به این روستاها شروع خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه 18هزار مشترک در شهرستان کهگیلویه از نعمت گاز برخوردار هستندافزود: تاکنون 90روستا در چهار شهرستان کهگیلویه،لنده،چرام و بهمئی گازرسانی شده اند.

 

صادقی با بیان اینکه نقشه گازرسانی به روستاهای پشته زیلایی تا روستای سواری در شهرستان چرام در حال طراحی است افزود : در هر چهار شهرستان آمار روستاها با جمعیت که نزدیک به حریم 15 کیلومترقرار دارند به شرکت ملی گاز معرفی که در صورت اخذ مجوز از این شرکت کار گازرسانی به این روستاها شروع می شود.

 

 

انتهای : و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک