آخرین اخبار

19. فروردين 1398 - 12:42   |   کد مطلب: 8916
خبر ناگوار مرگ دختر جوان در جشن عروسی یکی از فامیل به سرعت در فضاهای مجازی پیچید و بلافاصله فیلم لحظه مرگ او نیز انتشار یافت که تاثر همه را برانگیخت.

به گزارش پایگاه خبری  کهگیلویه؛ خبر ناگوار مرگ دختر جوان در جشن عروسی در دهدشت به سرعت در فضای مجازی پیچید و بلافاصله فیلم لحظه مرگ او نیز انتشار یافت که تاثر همه را برانگیخت.

 

این دختر جوان در مراسم جشن عروسی یکی از نزدیکان خود شرکت کرده بود و به عنوان ساقدوش عروس او را همراهی می کرد.
 
 
به گفته یکی از افرادی که در جشن حضور داشت و او را می شناخت، او از بیماری قلبی رنج میبرد و زمان زیادی از عمل باز قلب که انجام داده بود نمی گذشت، این بیماری در خانواده آن ها قبلا نیز وجود داشت و برادر وی نیز با همین بیماری دست و پنجه نرم می کرد.
 
 
آنچه در فیلم منتشر شده مشخص است این است که طبق معمول مراسم های عروسی، دختر ۱۷ ساله که سبد گل و شیرینی  در دست دارد با عروس برای جشن همراهی میکرد و یک لحظه نقش بر زمین می شود و همه حضار سرآسیمه جمع می شوند.
 
 
بعد از تماس با اورژانس و در نهایت انتقال وی به بیمارستان مشخص شد که در همان دقایق اولیه سکته قلبی عامل مرگ دختر جوان در شب عروسی بود. به گفته اطرافیان دختر جوان داروهایش را بموقع استفاده نکرده و همین امر موجب ایست قلبی وی شد.
 
 
گرچه در سال های اخیر مرگ جوانان براثر حوادثی مانند تصادفات به خبر های ناگوار برای والدین تبدیل شده است ودرنوع خود از تلخ ترین خبرهای قابل شنیدن هستند ، اما شنیدن خبر جان باختن جوانی که ثانیه ای قبل شادترین لحظات زندگی اش را می گذراند ضمن آنکه به همه ما یادآوری میکند که مرگ از رگ گردن به ما نزدیک تر است ، بی شک دردناک ترین خبری است که باور کردن آن برای هر شنونده ای که این فیلم را ندیده یا درآن مجلس عروسی نبوده بسیار سخت است.
 
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک