آخرین اخبار

21. بهمن 1397 - 11:24   |   کد مطلب: 8843
نژادصفوی: آرمان های انقلاب بسیار مهمتر و بالاتر از این هاست و نباید کم کاری مسئولی به پای انقلاب نوشته شود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر سوق میزبان مدیر کل راه و شهر سازی بود. نژاد صفوی این هفته سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر سوق  بود که در مورد مشکلات راه های استان مطالبی را عنوان کرد.

نژاد صفوی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد فجر انقلاب فجر پیروزی فجر بالندگی هستیم،فجری  که  ما را از بند اسارت طاغوت رها کرد این روز را پیشاپیش تبریک عرض میکنم.

 

وی افزود: چهل سال تلاش برای رهایی از حاکمیت طاغوت کردیم ،چهل سال استقامت کردیم و این مردم هستند که همیشه پای انقلاب هستند و خانواده هایی که با جوانان خود درخت انقلاب را آبیاری کردند. حق است که شهدا و خانواده های آن ها را فراموش نکنیم. امروزهمه اقشار مردم و مخصوصا ما مسئولین وظیفه پاسداری از خون شهدا را داریم و تا جایی که نفس داریم کوشش کنیم که کوچکترین بی حرمتی نسبت به آن ها نشود.

نژادصفوی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت : هر آنچه که ما داریم به برکت نظام جمهوری اسلامی داریم. درآستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا خداوند به همه ما لطف کند تا بتوانیم با الگو پذیری از ائمه اطهار راه و روش آنان را دنبال کنیم. علی رغم اینکه مشکلات اقتصادی امروز وجود دارد ما نباید فرا موش کنیم ‌که در دوره های نه چندان دور اگر حتی مسئولی وارد شهر و روستای ما میشد تا بازدید کند بر دوش پدران ما سوار می شد اما  امروز افتخار میکنیم که مسئولین در بدو ورود به هر شهری ابتدا به جهت احترام و پاسداشت به گلزار شهدا و خانواده شهدا میروند و به آن ها احترام میگذارند.

 

وی گفت: امروز شاکر خداییم که در کیلومتر ها دورتر از مرزهای خود با دشمنان مبارزه می کنیم در صورتی که دیروز نظامیان بر گرده پدران ما میزدند اما امروز مردان ما بر نظامیان دشمن فشار می آورند و مخصوصا برادران عزیزمان در سپاه که همیشه در صحنه های مختلف و در بروز مشکلات حاضر اند و کشور را کمک می کنند.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: اگر زمان گذشته به کتاب فروشی ها و روزنامه فروشی ها مراجعه می کردیم اثری از دین و معنویت نبود اما امروز کتب و منابع بسیار معنوی وجود دارد و این نشان از پیشرفت فرهنگی مان دارد. ناگفته نماند که از اول انقلاب کشور ما تحریم بود و در زمینه های گندم،نفت و منابع مختلف خوراک،پوشاک،مسکن،راه،بهداشت و... فشارهای زیادی بر مردم وارد می شد اما مردم ما در مقابل آن مشکلات مقاومت می کردند و گاهی در کمبود گندم مردم روضه می گرفتند. امروز هم دشمن دست از سر این کشور برنمی دارد و همیشه به فکر ضربه زدن به ملت ایران است.

 

نژاد صفوی ضمن اشاره به پروژه جاده سوق دهدشت گفت:در این چند ماهی که در استان مشغول به کار شدم گلایه های زیادی در مورد پروژه جاده سوق-دهدشت وجود دارد که همین جا به خاطر کارهایی که برای مردم این شهر انجام ندادیم از همه شما عذرخواهی میکنم و شما این ایراد ها  و کم کاری های من و سایر مسئولین را به پای نظام نگذارید . آرمان های انقلاب بسیار مهمتر و بالاتر از این هاست و نباید کم کاری مسئولی به پای انقلاب نوشته شود. هرچند تلاش های زیادی صورت گرفته و همه مطمئن باشند که در چهار چوب ضوابط برخوردهای قانونی پیگیری خواهیم کرد و به جد هم پیگیری خواهیم کرد. و آن هایی که با عزت و آبرو و شرافت و مطالبات به حق مردم کوتاهی کردند برخود و این قول را به شما میدهم.

 

وی افزود: البته ما هم نباید فراموش نکنیم که در سال های دورتر در همین شهرستان و استان چه وضعیتی از جهت راه های ارتباطی وجود داشت، ما جاده مرکز استان به استان های هم جوار را که مشکلات زیادی در آن وجود داشت را حل کردیم، امروز 6 هزار کیلومتر راه در استان داریم که همه این ها به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران واراده،استقامت و تلاش مردم بوده است.

 

یکی از نمازگزاران خطاب به مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: این توهین بزرگی است که یک‌جاده چند کیلومتری هنوز افتتاح نشده است.

نژاد صفوی مجددا ضمن عذرخواهی از مردم گفت: امیدوار هستیم که با پیگیری هایی که انجام می شود از این مشکلات عبور کنیم.

پس از پایان آیین نماز جمعه مدیرکل راه و شهرسازی استان با مردم و مسئولین شهر سوق دیدار و به انتقادات آنان گوش داد.

انتهای پیام/

 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک