آخرین اخبار

22. اسفند 1393 - 16:12   |   کد مطلب: 856
امام جمعه ديشموك گفت: باید همه مسئولان از جمله تیم مذاکره کننده هسته‌ای توصيه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبري(مدظله) را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سید‌هدایت محمودی‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه جرم و گناه زمینه عاقبت به‌خیری را در انسان دچار مشکل می‌کند اظهار کرد: گناه کردن انسان را از اوج مقام انسانی به مراحل پایانی می‌کشاند.

 

وی در ادامه گفت: اگر انسان خلاف دستورات دینی عمل کند گاهی ضربه‌ای به روح، ایمان و اعتقادات انسان وارد می‌کند که جبران کردنش امکان‌ناپذیر است،  گناه کردن، صفای باطن و نور باطن، معنویت و شفافیت باطن انسان را از بین می‌برد.

 

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل افزود: یکی از آثار و مشکلاتی که گناه به همراه دارد پشیمانی است، قحطی، خشکسالی، کوتاهی‌عمر، خشم ولعنت الهی، اندوه و غصه، زلزله،رسوایی و انواع بیماری‌ها از آثار بد گناه کردن است.

 

وی تصریح کرد: وقتی عمل منافی عفت در جامعه آشکار شد مرگ ناگهانی زیاد می‌شود، وقتی در ترازو کم‌فروشی وجود داشته باشد خداوند کمبودن وقحطی را بر مردم فرود می‌آورد،یکی از تاثیرات گناه این است که مانع نزول باران، رحمت الهی می‌شود.

 

 خطیب نماز جمعه شهر دیشموک اشاره‌ای به 22 اسفندماه سالروز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید داشت وگفت: امروز روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور حکم حضرت امام خمینی(ره) به تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است و مهمترین کاری که ما درحق شهدا باید انجام دهیم، عمل به وصیت شهدا، حفظ ارزشها و راه اسلام و عمل به وصیت آنها می‌باشد.

 

وی در ادامه افزود: شهدا در نزد خداوند جایگاهی دارند که همان مقام و مرتبه انبیاست، وآرامش کنونی در کشور ایران اسلامی را مدیون شهدا هستیم و ما هر چه داریم از برکات همین شهدا و خانواده‌های معظم انها است.

 

این مسئول در ادامه گفت: مقام معظم رهبری (مدظله) در دیدار با نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری توصیه‌هایی داشتند که باید همه مسئولان از جمله تیم مذاکره کننده هسته‌ای این فرمایشات را سرلوحه کار خود قرار دهند، دشمنی‌ها از بدو انقلاب جمهوری اسلامی ایران و از همان ابتدای جنگ تحمیلی بوده و با تحریم‌ها، تهاجات فرهنگی ادامه داشت و همچنان کینه‌توزی و خودخواهی دشمنان این نظام هم وجود دارد و از شدت آنها هم کاسته نشد.

 

وی افزود: رهبری ( مدظله) تاکید کردند: تیم مذاکره کننده هسته‌ای امین نظام هستند ولی آمریکا کشور سرسختی برای ما است و من نگران این هستم، چون طرف مقابل در اصل حیله‌گر و شگردش از پشت خنجر زدن است و باید تیم مذاکره کننده هسته‌ای ما به‌گوش باشد و مثل گذشته خطوط قرمز نظام را رعایت کند و انشاءالله عزت ایران اسلامی را حفظ خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در مدت اخیر به دلیل انتخابات رئیس مجلس خبرگان  با فضاسازی قصد مداخله و فشار بر امور کشور را داشتند، خاطر نشان کرد: با انتخاب آگاهانه آیت‌الله یزدی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری نشان دادند که فشار بیگانگان برآنها ذره‌ای تاثیر گذار نیست.

 

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل تاکید کرد: در این روزهای پایانی سال خیلی خوب است که همه مسئولان به بررسی کارنامه عملکرد خود در یکسال گذشته بپردازند، نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنند و در مقابل خدا و مردم پاسخگو باشند، مسئولان باید ببینند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است چه کارهایی انجام دداده و چه عملکردی داشتند.

 

وی متذکر شد: مردم تحلیل‌گرانی با بصیرت هستند، آنها انتظار دارند که چنین گزارشاتی را بشنوند و انشاءالله مسئولان صادقانه به  بصیرت این مردم پاسخگو باشند.

انتهاي پيام /و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک