آخرین اخبار

20. بهمن 1393 - 18:50   |   کد مطلب: 368
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: توافقی که در آن منافع مشروع ملت ایران لحاظ نشده باشد توافق درستی نیست و مذاکره کنندگان هسته ای باید در روند مذاکرات به دقت درخواست های کشورهای غربی را به خوبی بررسی کنند تا حقی از ملت ایران ضایع نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از  صبح زاگرس، حجت الاسلام سید جواد خاضع عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس افزود: رهبر معظم انقلاب همواره توصیه های لازم را به مذاکره کنندگان هسته ای کشور گوشزد کرده و نمایندگان هسته ای ایران نیز برای حفظ عزت و عظمت مردم باید انها را مدنظر قرار دهند.

 

وی با اشاره به اینکه برخورداری از دانش فناوری هسته ای از خواسته های مسلم ملت ایران است، اظهار کرد: مردم سراسر کشور با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال این خواسته به حق خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.

 

خاضع عنوان کرد: ملت ایران از این حق قانونی خود کوتاه نخواهند آمد و از مذاکره کنندگان هسته ای نیز انتظار دارند ضمن پایبندی به ارزشهای نظام و انقلاب در این مذاکرات شان و  جایگاه ایران اسلامی را حفظ کنند.

 

وی به این فرمایش مقام معظم رهبری که توافق نکردن بهتر از توافق بد است اشاره کردو گفت: این فرمایش رهبر انقلاب دقیق و مدبرانه است زیرا توافق به هرقیمتی نمی تواند منافع ملت ایران را تامین کند.

 

خاضع ادامه داد: توافقی که در آن منافع مشروع ملت ایران لحاظ نشده باشد توافق درستی نیست و مذاکره کنندگان هسته ای باید در روند مذاکرات به دقت درخواست های کشورهای غربی را به خوبی بررسی کنند تا حقی از این ملت ایران ضایع نشود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که چرا مقام معظم رهبری بر تکیه توانمندی های داخل کشور تاکید دارند، ابراز داشت: رهبری همواره در سال های اخیر به طور شفاف و صریح بر استفاده از ظرفیت های داخلی برای توسعه و پیشرفت کشور تاکید کرده اند.

 

وی بیان کرد:تنها عاملی که باعث پیشرفت و اقتدار ایران می شود تکیه بر ظرفیت های داخل کشور و توجه به مبحث خود اتکایی و استقلال همه جانبه است.

 

خاضع اقتصاد مقاومتی را از موضوعات مهم مدنظر رهبر معظم انقلاب  برای خودکفایی در کشوردانست و گفت: در صورت تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اقتصاد باثبات در کشور می توان از وابستگی به بیگانگان رهایی پیدا کرد.

 

وی تحریم های ناجوانمردانه کشورهای غربی علیه ایران را بیانگر عدم استقلال کشور در برخی حوزه ها دانست و بر تقویت پایه های اقتصاد داخلی و توجه به ظرفیت های بومی تاکید کرد.

 

خاضع به مذاکره کنندگان هسته ای کشور توصه کرد که همواره در این مذاکرات منافع ملت ایران را مدنظر قرار داده و در برابر زیاده خواهی های کشورهای غربی ایستادگی کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند و تلاش می کنند تا روند رو به رشد توسعه کشور را از حرکت بازدارند، افزود: با تکیه بر آرمان های انقلاب، حرمت خون شهدا و منویات رهبرمعظم انقلاب تیم مذاکره کننده هسته ای باید از عزت و عظمت انقلاب در برابر استکبار جهانی دفاع کنند.

انتهای پیام ا/ع/و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک