آخرین اخبار

19. تير 1396 - 13:53   |   کد مطلب: 8122
مدیرکل بازرسی استانداری در بازدید از بیمارستان دهدشت مطرح کرد
ارائه خدمات بهینه به بیماران و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع معضلات درمانی در اولویت قرار بگیرد
مدیرکل بازرسی استانداری در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت:ارائه خدمات بهینه به بیماران همراه با اتخاذ تدابیر لازم برای رفع معضلات درمانی در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، مدیر کل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور  در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت از روند پذیرش و رسیدگی و ارائه خدمات به مراجعان این بیمارستان بازدید کرد.

محمود مؤمن‌نسب  ضمن ارزیابی خدمات رسانی این مرکز به بیماران، از بخش های مختلف این بیمارستان را از جمله آزمایشگاه، بخش رادیولوژِی و سونوگرافی، زایشگاه ،اتفاقات و بخش جراحی عمومی را سرکشی کرد.

وی، با بیان اینکه، امکنات و ارائه خدمات این بیمارستان مطلوب است، اضافه کرد: این امر نتیجه تلاش پرسنل و زحمات مدیریت می باشد.

مومن نسب با بیان اینکه، ارائه خدمات بهینه به بیماران همراه با اتخاذ تدابیر لازم برای رفع معضلات درمانی در اولویت قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: این امر مستلزم توجه مدیران، پرسنل و پزشکان این بیمارستان است.

وی، ابراز رضایت بیماران را نتیجه نتیجه مدیریت علمی و مسؤولیت‌پذیری ریاست بیمارستان دانست و گفت:  خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی مولایی فر ریاست بیمارستان در خدمت بعه مردم، قابل ستایش است.

مدیر کل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید با جمعی از از پرسنل ، مراجعه‌کنندگان، بیماران به گفتگو پرداخته است.

مومن نسب تذکرات لازم در جهت تسهیل روند خدمت رسانی بهتر به بیماران را گوشزد کرده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک