آخرین اخبار

13. خرداد 1396 - 23:01   |   کد مطلب: 7989
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه تشریح کرد: امام خمینی(ره) در برخورد با مخلان امنیت و مخالفان نظام ، انقلاب و اسلام مماشات نداشته، سهل انگاری نبود و با قاطعیت برخورد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه،  حجت الاسلام والمسلمین حسینی طلب رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه، در آستانه 14 خرداد سالروز ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد هستیم، اظهار کرد:  15خرداد مطلع مبارزات حق طلبانه امام و امت علیه رژیم فاسد ستم شاهی بوده  و نقطه عطفی برای ملت ایران و انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی اضافه کرد: در واقع مردم  با این اقدامات علیه رژِیم، نفرت و انزجار خود را از دستگاه فاسد شاهنشاهی ابراز کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی طلب  با اشاره به اینکه، از همان زمان پایه های رژیم پهلوی لرزید و  این رژیم مجبور شد با امام به شکل دیگری برخورد کند، تصریح کرد: در ان زمان بحث تبعید را به میان آورده و قصد داشتند بین امام و امت فاصله بیاندازند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه  گفت: هرچند که چندصباحی را موقتا امام از امت دور بود ولی خداوند کمک کرد و ملت و انقلاب  به رهبری امام (ره) به پیروزی رسید.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی طلب بیان کرد: امام (ره) هرچه بیان می کرد از جانب خداوند بود و خدایی بودن کار امام باعث ایجاد شگفتی شد.

 

وی اذعان کرد: برای امام خمینی(ره) سختی و آسانی تفاوتی نداشت، ایشان برای رضای خدا حرکت کرده و ثمره ان به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بوده است.

 

حسینی طلب گفت: باوجود اینکه تمام دنیا با رژِیم شاهنشاهی همراه و همگام بوده ولی نیت پاک و خدایی امام (ره) باعث شد ملت ایران اسلامی موفق باشد.

 

وی گفت: امام راحل یک شخصیت بزرگ و بی نظیر بوده که حتی تمام تمام سیاست‌مدران بلکه فلاسفه و ... در برابر اندیشه های امام درمانده اند.

 

حسینی طلب تشریح کرد: امام خمینی(ره) در برخورد با مخلان امنیت و مخالفان نظام ، انقلاب و اسلام مماشات نداشته، سهل انگاری نبود و با قاطعیت برخورد کرده است.

 

وی به دو شخصیت طرد شده از سوی امام راحل اشاره کرد و گفت:  منتظری و بنی صدر نمونه چنین افرادی بودند که در زمان خود کنار گذاشته شدند.

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه  اظهار کرد: بنی صدر وقتی از نصایح و صحبت های امام استفاده نکرده و راه صحیح از غلط را تشخیص نداد، امام (ره) با قاطعیت وی را رد کرده است.

 

حسینی طلب با بیان اینکه، همانطور که انقلاب یک حرکت خدایی بود، گفت: بعد از ارتحال امام خداوند اجازه نداد که کشور ما  یک روز هم بدون رهبری بماند و حضرت امام خامنه ای (مدظله) انتخاب شده و خبرگان رهبری با این انتخاب یک تصمیم تاریخی گرفتند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه  متذکر شد: مقام معظم رهبری در طول دوران سکان رهبری ، در فراز نشیب های مختلف کشور را اداره کرده و به حق ایشان خلف شایسته برای امام (ره) بوده است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک