آخرین اخبار

15. اسفند 1394 - 13:58   |   کد مطلب: 4919
در روزهایی که بخش عظیمی از رسانه ها و فضای عمومی جامعه درکهگیلویه و بویراحمد درگیرمسائل و حاشیه های انتخاباتی بودند ،بازیگر معروف سینما وتلویزیون دراقدامی شایسه با تیزبینی خاصی به طبیعت کهگیلویه وبویراحمد پرداخته است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، در روزهایی که بخش عظیمی از رسانه ها و فضای عمومی جامعه درکهگیلویه وبویراحمددرگیرمسائل و حاشیه های انتخاباتی بودند ،بازیگر معروف سینما وتلویزیون دراقدامی شایسه با تیزبینی خاصی به طبیعت کهگیلویه وبویراحمد پرداخته است.

فلور نظری، بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.

وی علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره‌های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. وی متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین می‌باشد.

نظری متولدلاهیجان است و در آلمان زندگی کرده است.وی درکارنامه تلویزیونی خود حداقل ۳۰ سریال تلویزیونی و چند ده فیلم را با بازیگری ثبت نموده است.

بازیگر سرشناس تلویزیون وسینما وتئاترایران در اقدامی شایسته به معرفی مناطقی از طبیعت چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد پرداخته است.

فلورنظری در صفحه اینستاگرام خود به معرفی چشمه بلقیس چرام ،تنگ مهریان یاسوج ودریاچه کوه گل سی سخت در استان پرداخته است.

بی شک این معرفی زیبایی های خدادای و طبیعت بکر کهگیلویه وبویراحمد توسط این بازیگر زن ایرانی که از محبوبیت و طرفداران زیادی برخوردار میباشد میتواند به جذب گردشگر و شناختن هرچه بهتر وبیشتر سرزمین چهارفصل کمک شایانی بنماید.

 

 1457044831_screenshot_-1457044939_screenshot_-

1457044877_screenshot_-

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک