آخرین اخبار

26. مرداد 1394 - 19:19   |   کد مطلب: 3005
این بیمارستان ، علاوه بر شهرستان کهگیلویه ، شهرستان چرام را نیز پوشش می دهد و تنها مرکز درمان این دو شهرستان می باشد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تنها بیمارستان شهرستان کهگیلویه و یکی از بیمارستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اداره می شود.

این بیمارستان ، علاوه بر شهرستان کهگیلویه ، شهرستان چرام را نیز پوشش می دهد و تنها مرکز درمان این دو شهرستان می باشد.

اما متاسفانه نواقص موجود در این بیمارستان نه تنها کمتر نمیشود بلکه روز به روز شاهد نارضایتی بیشتر مردم شهرستان از عملکرد تنها بیمارستان شهرستان هستیم

خبرنگار ما برای عیادت از بیماری به بخش اورژانس و سپس بخش زایشگاه و رادیو گرافی بیمارستان امام خمینی دهدشت مراجعه کرد.

چیزی که در دفعات قبل نیز مشاهده کرده بودیم عدم هماهنگی و بعضا وجود فقط یک پزشک کشیک در ارژانش بیمارستان امام خمینی بود که علی رغم وجود بیماران زیاد جوابگوی مناسبی برای مراجعه کنندگان نبوده و متاسفانه این عامل به همراه کمبود نیروی انتظامات باعث ایجاد بی نظمی و بعضاً بوجود آمدن بحث هایی در بین بیماران شده بود.

به قسمت رادیو گرافی بیمارستان رفتیم که متاسفانه علی رغم ازدیاد جمعیت سیستم های سرمایشی در این قسمت از بیمارستان کاملا خاموش بود و گرمای هوا به حدی بود که همراهان بیمارها به اجبار برای خنک کردن اتاق انتظار پنجره را باز کرده بودند.

شخصی که متوجه شد خبرنگار هستم جلو آمد و با لحنی پر از خواهش گفت: لطفا حتما پیگیر این مسائل باشید، من از ظهر اینجا آمده ام و همراه بیمار هستم اما نبود سیستم سرمایشی مناسب متاسفانه طاقتمان را سر آورده است. لطفا حتما از مسئولین بخواهید که پیگیر این مسائل باشند.

این همراه ما را به راهروی انتظار زایشگاه برد، راهرویی که پر بود از همراهانی که به علت نبود صندلی برخی ایستاده و چند نفری هم بصورت چمباتمه نشسته بودند و برخی هم از شدت گرما با کاغذی که در دست داشتند سعی در خنک کردن هوای اطراف خود داشتند.

در این راهرو هم اولین چیزی که توجه من را جلب کرد خاموش بودن سیستم های تهویه و خنک کننده بود که فضایی گرم و پر از التهاب را برای همراهان بیماران به وجود آورده بود.

این شخص گفت: تاکنون چند بار به مسئولان بیمارستان نسبت به این وضعیت معترض شده‌ایم اما مشکل همچنان باقی است.

نکته دیگری که در اورژانس بیمارستان دهدشت توجه ما را جلب کرد وجود یک آبسرکن در این بخش از بیمارستان بود، اما وقتی برای نوشیدن آب، لوله آب سردکن را باز کردیم متاسفانه آب چنان گرم بود که نوشیدن آب هم یادمان رفت! و تازه متوجه شدیم که آبسردکن خاموش است.

بیماری که متوجه عکس گرفتن بنده شد گفت آب خیلی گرم هست و اصلا قابل نوشیدن نیست بروید و از بیرون آب معدنی تهیه کنید.

حال سوال اینجا که مسئولین بیمارستان در این هوای گرم تابستان و خاموش بودن سیستم های تهویه و خنک کننده در دو بخش بزرگ بیمارستان، نبود آبسردکن سالم در این هوای گرم در بخش اورژانس و عدم وجود نیروی انتظامات و کادر مناسب در مواقع شلوغ در بخش اورژانس چه اندیشه ای برای رفاه حال بیماران و همراهان آنها کرده اند؟

امیدواریم مسئولین بیمارستان امام خمینی دهدشت  تلاش بیشتری جهت رفاه حال بیماران و همراهان این عزیزان انجام دهند تا مردم دو شهرستان کهگیلویه و چرام به غیر از درد بیماری درد دیگری را متحمل نشوند.

گزارش و عکس: اشکان برومند زاده

راه ملت

پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک