آخرین اخبار

5. خرداد 1396 - 17:26   |   کد مطلب: 7953
امام جمعه دهدشت گفت: مدیریت کشور نیاز به یک نگاه جامع دارد و هر ۸۰ میلیون نفر با جناح های مختلف و قوم های مختلف در کشور باید دیده شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: روزه داری یکی از پایه های اسلام است که در گذشته برامت های پیشین واجب شده بود.

حسینی ادامه داد: ای اهل ایمان روزه بر شما واجب شده است همان طور که بر گذشتگان نیز واجب شده است.

وی با بیان اینکه انسان روزه دار در پیشگاه خداوند ارزش بسیار بالایی دارد اظهار کرد: کسی که به بهانه های مختلف روزه نمی گیرد خود را از برکات روزه محروم می کند.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: بسیاری از بیماری های ما به دلیل پرخوری است و ماه رمضان فرصت مناسبی است که با روزه گرفتن بیماری ها را درمان کنیم.

حسینی گفت: در روزه داری صحت و سلامتی برای انسان به وجود می آید.

وی افزود: ماه رمضان با برکت و رحمت و مغفرت به سوی شما آمده است و در پیشگاه خداوند بهترین ماه است و شب ها و روزه های این ماه بهترین ایام سال است.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: نفس کشیدن انسان روزه دار در این ماه تسبیح خداوند است و خوابتان در این ماه عبادت است، عمل خیر و دعای شما در این ماه مستجاب می شود.

حسینی گفت: در این ماه باید گوش و زبان و چشم خود را کنترل کنیم و تنها روزه گرفتن به غذا نخوردن نیست.

وی گفت: تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان بسیار پر برکت است و سعی شود که در این ماه یک ختم قرآن داشته باشیم.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: کسانی که در بین عموم روزه خواری می کنند به راحتی از کنار آنان نگذریم و از از این کار جلوگیری کنید و تذکر دهید.

حسینی با اشاره به ۵ خرداد روز نسیم مهر گفت: اگر خانواده زندانی مورد حمایت مالی و روانی قرار نگیرد قطعا صدمات بسیاری به جامعه وارد خواهد شد.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: برنامه دشمن این است که ما جریان جهاد، ایثار و شهادت را فراموش کنیم و قصد دارند این را از زندگی ما حذف کنند.

حسینی با بیان اینکه آن چیزی که امروز داعش مروج آن است یک جریان آمریکایی صهیونیستی است که ربطی به اسلام ندارد افزود: جهاد و شهادت مقابله با ظلم و دشمنان است.

وی تصرح کرد: آمریکا با راه انداختن جریان داعش قصد دارد چهره اسلام وشهادت را زشت نشان دهد.

حسینی ادامه داد: حضور حماسی مردم در انتخابات را به رهبری و به همه نامزدین قبول شده در انتخابات و رئیس‌جمهور منتخب مردم جناب آقای روحانی تبریک عرض می کنم.

وی گفت: الان باید با همدلی وعده های خود را عملی کنند و شورای شهر به جای بحث های حاشیه ای برای مردم کار کنند.

امام جمعه دهدشت افزود: آن ها نماینده همه مردم هستند و باید به همه مردم خدمت کنند شوراها و رئیس جمهور منتخب نباید فقط به آنهایی که به آنان رای دادند خدمت کنند بلکه باید به همه ملت خدمت کنند.

وی با گلایه از شرایط رای گیری  گفت: شرایط باید به گونه ای باشد که مردم به راحتی بتوانند رای بدهند.

 حسینی افزود: نزدیک به ۴ میلیون پای صندوق رای آمدند اما وقت نشد که رای خور را وارد صندوق کنند.

وی ادامه داد: مسئولین باید از زدن حرف های نیش دار خودداری کنند و اینکه بگویند مردم فریب آنان را نخوردند، انگار آن ۱۶ میلیون انسان های ساده لوحی بوده اند که این درست نیست. 

حسینی گفت: مدیریت کشور نیاز به یک نگاه جامع دارد و هر ۸۰ میلیون نفر با جناح های مختلف و قوم های مختلف در کشور باید دیده شوند.

امام جمعه دهدشت خاطر نشان کرد: آمریکا در قراردادی ۱۱۰ میلیارد دلار سلاح به عربستان می فروشد و می گوید ایران باید آزمایش موشک های بالستیک خود را متوقف کند.

حسینی با اشاره به ۳ خرداد گفت: آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگانی اتفاق افتاد که با خون خود از کشور و اسلام دفاع کردند.

وی ادامه داد: اگر دشمنان قدرت و جرات حمله به ایران را ندارند به خاطر این است که همین بسیجیان و قدرت موشکی بالستیک ما را می بینند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک