آخرین اخبار

11. اسفند 1394 - 14:49   |   کد مطلب: 4907
مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
شرکت بیش از 3 هزار کهگیلویه و بویراحمدی در طرح تربیت حافظان قرآن
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از شرکت و ثبت‌نام 3 هزار و 987 نفر از سراسر استان در طرح تربیت حافظان قرآن خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: احیای موقوفات، خدمت به بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و خدمت به قرآن و ترویج معارف قرآنی از مهم‌ترین رسالت‌های اداره اوقاف و امور خیریه است.

وی با اشاره به طرح تربیت حافظان قرآن در کشور، افزود: چهارمین دوره طرح حافظان قرآن در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد برگزار و اواخر این هفته آزمون پایانی آن برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، به عملکرد شایسته و مطلوب این اداره در زمینه اجرای طرح حافظان قرآن اشاره و اذعان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان توانست با فعالیت خوب و چشمگیر خود در زمینه تربیت حافظان قرآن رتبه دوم را در کشور کسب کند.

این مسئول از شرکت و ثبت‌نام 3 هزار و 987 نفر از سراسر استان در طرح تربیت حافظان قرآن خبر داد و گفت: آزمون پایانی این دوره پنج‌شنبه، 13 اسفند، ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

جنتی‌پور با بیان این‌که این آزمون در 10 مکان متفاوت در استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آزمون شهرستان بویراحمد در امامزاده عبدالله (ع)، شهرستان گچساران در حوزه علمیه خواهران بی‌بی حکیمه، شهرستان کهگیلویه در حوزه علمیه زینبیه خواهران، شهرستان بهمئی در مسجد‌ صاحب‌الزمان (عج)، شهرستان چرام در مسجد ابوالفضل‌العباس (ع) سرفاریاب و امامزاده امیر ولی (ع)، شهرستان باشت در امامزاده سید شمس‌الدین (ع) و شهرستان دنا در مدرسه راهنمایی آیت‌الله طالقانی پاتاوه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آزمون طرح حافظان قرآن به جز این هشت مکان در زندان مرکزی یاسوج و زندان گچساران نیز برگزار خواهد شد که در مجموع 10 مکان جهت برگزاری آزمون پایانی این دوره در سطح استان در نظر گرفته شده است.

جنتی‌پور در پایان ضمن گلایه‌مندی از حضور کم‌رنگ مسئولان در برنامه‌های مذهبی و قرآنی، گفت: با توجه به این که مسئولان همواره از برنامه‌هایی که جنبه سیاسی دارند استقبال بیشتری می‌کنند از آنها می‌خواهیم با حضور گسترده و پرشور خود در این برنامه قرآنی کمک کنند تا بتوانیم آن را به نحوی مطلوب برگزار کنیم.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک