آخرین اخبار

23. فروردين 1396 - 0:56   |   کد مطلب: 7810
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک گفت: در معیت امام جمعه دیشموک و با حضور جمعی از بسیجیان بین بیش از 80خانوار روستای محروم سرگچ دیشموک آرد، برنج، موادخوراکی دیگر، البسه و لواز التحریر توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحیلیلی شهرستان کهگیلویه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک گفت: در معیت امام جمعه دیشموک و با حضور جمعی از بسیجیان بین بیش از 80خانوار روستای محروم سرگچ دیشموک آرد، برنج، موادخوراکی دیگر، البسه و  لواز التحریر توزیع شده است.

 

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک گفت: در معیت حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوندی امام جمعه دیشموک و با حضور خانم آرمند فرمانده حوزه الزهرا(س) دهدشت و  جمعی از بسیجیان شهرستان  بین بیش از 80خانوار روستای محروم سرگچ دیشموک آرد، برنج، موادخوراکی دیگر و لواز التحریر برای دانش آموزان، توزیع شده است.

 

وی افزود: این کمک ها با پیگیری سرهنگ سعید برومندزاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فراهم شده و به منطقه ارسال شده است.

 

معززی اذعان کرد: هدایای خیرخواهانه مذکور به همت  برومندزاده فرماندهی بسیج شهرستان تامین شده است.

 

فرمانده حوزه بسیج دیشموک با اشاره به محرومیت بیش از حد منطقه سرگچ دیشموک، تصریح کرد: بسیج و سپاه در راستای کمک به محرومان و محرومیت زدایی، در حد توان به کمک مردم محروم و مظلوم می رسد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک با بیان اینکه، در منطقه سرگچ دیشموک در طول دو سال اخیر مساعدت‌هایی از طرف بسیج دیشموک و شهرستان کهگیلویه صورت گرفت، خاطرنشان کرد: از طرف بسیج شهرستان کارهای جهادی عمرانی و فرهنگی برای کمک به محرومان این منطقه پیش بینی شده و بزودی به لطف و یاری خداوند؛ محقق شود.

عکس از وحید اهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک