آخرین اخبار

29. بهمن 1394 - 17:23   |   کد مطلب: 4815
فرزاد نجات نیا در نطق انتخاباتی خود با بیان اینکه نباید جوانان جویای کار را درگیر شغل های موقت و یا دولتی کرد گفت: بریا رفع معضل بیکاری باید پروزه های اشتغالزا اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،فرزاد نجات نیا عصر امروز در نطق انتخابی خود که در ورزشگاه شماره 2دهدشت برگزار شده بود تحول،نشاط و رشد اقتصادی را از آیتم های لاینفک گفتمان انقلاب دانست و اظهار داشت:وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای کار است و هر نماینده با شناختی که از حوزه انتخابیه دارد باید با هم افزایی نمایندگان استان هایی که اقلیم یکسان دارند طرح و لوایحی به تصویب رسانند که برای تحول منطقه اثرگذار باشد.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

 

نجات نیا با بیان اینکه از ظرفیت های شهرستان های حوزه انتخابیه شناخت کامل دارم افزود: با توجه به موقعیت ملی که دارم می توانم با رایزنی با وزارتخانه ها و مقامات تحول شگرفی ایجاد کنم.

 

این کاندیدای مجلس دهم تصریح کرد: سازمان هایی در سطح کشور وجود دارد که بسیاری هنوز اسم آن را نشنیده و اطلاع ندارند.

 

وی جذب سرمایه گذار و تلاش جهت دریافت تسهیلات ارزان قیمت را از جمله برنامه های خود برای رونق بخشیدن به طرح های شهرستان های چهارگانه خواند و گفت:در چینش نیروها در مرکز باید تمرکز بیشتری شود تا از نیروهای انسانی مستعد و خبره در کمک به توسعه استفاده شود.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

 

نجات نیا با اشاره به کارناوالهای تبلیغاتی کاندیداها تصریح کرد: کسانی که با ماشین های مدل بالا گرد و خاک به چهره روستائیانی که همواره یار و یاور نظام بودند  می نشانند و می خواهند آرای آنها را جلب کنند قطع یقین بدانند خداست که پای صندوق رای قلوب را سمت هر کسی که بخواهد هدایت می کند.

 

وی با بیان اینکه آمدم که بمانم افزود: حرف هایی برای گفتن دارم. در حال حاضر در سطح ملی کارهایی که انجام میدهم 3 برابر اقدامات یک نماینده مجلس است.

 

نجات نیا با اشاره به وعده های انتخاباتی برخی کاندیداها در اشتغالزایی تصریح کرد: نباید نخبگان را درگیر نگاه آویزان شغل های موقت کرد.در حالی که با ظرفیت موجود باید طور دیگری عمل کرد.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

 

وی افزود: پتروشمی که با وعده هزار روزه کلنگ زنی شده بود به علت وضعیت دومینوی این پروژه و وابستگی به واحدهای گچساران و بیدبلند هنوز به نتیجه نرسیده است و باید بخش خصوصی هم پای کار آید.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک