آخرین اخبار

17. اسفند 1393 - 9:00   |   کد مطلب: 770
رئيس اداره آموزش‌و پرورش ديشموک از آمادگي 4 مدرسه و 20 کلاس درس بخش براي استقبال میهمانان فرهنگي در نوروز سال جديد خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، راهخدا عارف‌نژاد رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك صبح امروزدر گفتگو با پايگاه اطلاع رساني كهگيلويه از آمادگي  4 مدرسه و 20 کلاس درس بخش براي استقبال مهمانان فرهنگي در نوروز سال جديد خبر داد.

 

راهخدا‌ عارف‌نژاد اظهار کرد: در آخرين جلسه شوراي آموزش و پرورش مقرر شد که در حدود20 کلاس درس براي اسکان ميهمانان فرهنگي در مدارس ديشموك تجهيز شوند و ما با برنامه ريزي‌هايي که در ماه‌هاي گذشته صورت داديم آمادگي کامل را داريم تا بتوانيم استقبال خوبي از همکاران فرهنگي از سراسر کشور داشته باشيم.

 

وي با اشاره به‌اینکه بخش دیشموک از مناطق پرجاذبه و زیبای استان کهگیلویه‌وبویراحمد است، افزود: در دبستان شهيدبهروز در سطح شهر ديشموك، مجتمع باقرالعلوم واقع در جوار امامزاده ميرسالار(ع)، دبستان شهيد عنبري واقع در روستاي مورخاني از توابع سرحد بخش ديشموك و دبيرستان علامه‌جعفري در روستاي اسفندان به دليل گردش‌پذير بودن اين مناطق، آماده همكاري و استقبال از مهمانان نوروزي هستيم.

 

وي همچنين به برگزاري جلسات توجيهي براي مدیران و سرايداران مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: توسط کميته اسکان میهمانان نوروزي که زيرمجموعه ستاد نوروزي بخش دیشموک است، جلسات توجيهي مختلفي را براي مديران و سرايداران مدارس برگزار کرديم که در اين جلسات آنها را به يادآوري و آموزش مسائل امنيتي، بهداشتي و رفتاري و مجموعه کارهايي که براي ميزباني و استقبال مطلوب باشد در ضمن حفظ و حراست از اموال مدارس مورد تاکید  قرار دادیم.

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک