آخرین اخبار

10. دى 1394 - 14:00   |   کد مطلب: 4355
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی دیشموک
پست‌ و مقام‌ها شایسته هر کسی نیست
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی دیشموک با اشاره به اینکه این پست‌ها و صندلی‌ها شایسته هر کسی نیست، عنوان کرد: این پست و صندلی‌ها به هیچ کس وفا نخواهد کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی دیشموک ظهر امروز در جمع خبرنگاران،گفت: پیروزی مردم در 9 دی معجزه عاشورا بود.

‌سیدغلامحسن درسته اظهار کرد: یوم‌الله 9 دی روز بصیرت و روز میثاق مردم با عظمای ولایت و رهبری روز عهد و پیمان است و حماسه عاشورایی 9 دی که پای امام حسین(ع) در وسط بود و رد پای عاشوریان در میان بود با تجمع مردم فتنه خنثی گردید.

وی در ادامه گفت: اگر این وقایع گریه‌آور عاشورا نبود این حرکت عظیم مردم به وجود نمی‎آمد؛ پیروزی مردم در 9 دی معجزه عاشورا بود.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی دیشموک گفت: هر معارفه‌ای یک تودیع به دنبال خواهد داشت منتهی چیزی که اهمیت دارد و ارزش و مهم است و برای انسان ماندگاری به همراه دارد، خدمت خالصانه است.

حجت‌الاسلام درسته افزود: خدمتگزاری صادق و شایسته ثواب زیاد خواهد داشت و به تعبیر شهید رجایی ما باید مواظب باشیم که این پُست‌ها، پَستمان نکند.

وی با اشاره به اینکه این پست‌ها و صندلی‌ها شایسته هر کسی نیست، عنوان کرد: این پست و صندلی‌ها به هیچ کس وفا نخواهد کرد.

وی اذعان کرد: صالح دادی‌نژاد فرزندی ولایی، صادق و دارای اخلاق حسنه بود که جز محبت تواضع و فروتنی برای مردم شهر دیشموک چیزی دیگری نداشت.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، گفت: همه متعهد به امام و مقلد رهبری هستیم باید حرف امام و حرف رهبری و پیام امام را سرلوحه کار خود در انتخابات قرار دهیم و به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تلاش کنیم.

وی متذکر شد: ما مسئولان باید بار دیگر به دشمنان بفهمانیم که همان ملت 57 هستیم و مردمی هستیم که در سال 88 نقشه فتنه‌ها را خنثی نمودیم .

وی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست تا کسانی را انتخاب کنند که راه امام و راه ولایت را ادامه دهند و پایبند به مقام معظم رهبری باشند و آنهایی که فتنه 88 را نادیده بگیرند خودشان محو خواهند شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک