آخرین اخبار

26. تير 1394 - 18:18   |   کد مطلب: 2520
مسابقات فوتسال جام رمضان شهر سوق با قهرمانی تیم مرکز بهداشت پایان یافت+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،مسابقات فوتسال جام رمضان شهر سوق امسال با شرکت ۱۶ تیم درچهار گروه ۴ تیمی  به صورت دوره ای برگزار شد.

 

در این مسابقات از هر گروه دوتیم به مرحله ۱/۸ صعود کردند و در این مرحله که به صورت حذفی صورت گرفت چهار تیم طاها،پرسپولیس،خلیج فارس و سوپری محله با حذف حریفان خود پا به مرحله نیمه نهایی گذاشتند.

 

تیم های طاها و خلیج فارس موفق شدند در ضربات پنالتی از سد تیمهای فوتسال پرسپولیس و سوپری محله بگذرند وفینالیست مسابقات باشند.

 

بنا بر این گزارش ، فینال این دوره از مسابقات در مورخه ۹۴/۴/۲۶ ساعت ۲۱ شب درحضور انبوه تماشاگران علاقمند که از ساعت ها سکوهای سالن را پر کرده بودند و به قضاوت آقایان بهروز یوسفی ومحمود حاج پور برگزار شد.

 

در فینال این مسابقات و در یک بازی تماشایی نیمه اول با نتیجه ۱بر ۱ به اتمام رسید و در نیمه دوم گلی از دروازه ها نگذشت و کار به ضربات پنالتی کیده شد که تیم طاها موفق شد  درضربات پنالتی ۴ بر ۳ ودر مجموع ۵بر ۴ برتیم خلیج فارس غلبه و برای دومین بار متوالی دریکسال جام دهه فجر و جام فوتسال رمضان را از آن خود کند.

 

در پایان با حضور مهمانان و اعضای شواری اسلامی شهرسوق و سرگرد شاهینی سوق جانشین فرماندهی سپاه ناحیه کهگیلویه جوایز مسابقات به تیم های برتر اهداء گردید.

 

شایان ذکر است که در برگزاری این مسابقات تلاشهای اداره ورزش وجوانان، هیئت فوتبال، داوران ، کلانتری ، تیم ها ومسولین انها و تماشاگران فهیم شهر سوق جایی تقدیر و تشکر داردکه دست به دست هم دادن تا این مسابقات به نحوه شایسته ای به اتمام برسد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک