آخرین اخبار

13. بهمن 1395 - 22:01   |   کد مطلب: 7519
بخشدار مرکزی کهگیلویه خبر داد:
بهسازی و آسفالت25 روستای بخش مرکزی کهگیلویه
بخشدار مرکزی کهگیلویه با اشاره به آسفالت و زیرسازی بیش از 25 روستای بخش مرکزی در دو سال اخیر، گفت: از این تعداد 12 روستا آسفالت و مابقی زیرسازی و آماده آسفالت است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  بخشدار مرکزی کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دوسال اخیر 60 کیلومتر جاده روستایی در این شهرستان بهسازی و آسفالت شده است.

 

شرمت الله حسینی پرور، با  بیان اینکه، خدمات انجام شده در روستاها پشتوانه ای برای نظام و امید برای مردم است، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در اختصاص دادن اعتبارات نگاه ویژه ای به مناطق روستایی جهت پیشرفت آنها داشته است.

 

بخشدار مرکزی کهگیلویه  نیاز به بازسازی شبکه آبرسانی روستایی در را ضروری دانست و گفت: طرح اجرایی شبکه آبرسانی مربوط به زمان انقلاب است و هم اکنون نیاز به ترمیم دارند.

 

حسینی پرور گفت: شبکه آبرسانی روستاهایی از جمله صنوگان، دره لبک، کلگه برون و روشن آباد نیاز به بازسازی مجدد دارد.

 

وی با اشاره به گازرسانی به 25روستا در دوسال اخیر،بیان کرد: سالها این روستا از نعمت گاز محروم بوده که هم اکنون این امر میسر شد.

 

بخشدار مرکزی کهگیلویه با اشاره به آسفالت و زیرسازی بیش از 25 روستای بخش مرکزی در دو سال اخیر، گفت: از این تعداد 12 روستا آسفالت و مابقی زیرسازی و  آماده آسفالت است.

 

حسینی پرور گفت: در این مدت بیش از60کیومتر جاده روستایی در بخش مرکزی بهسازی و آسفالت شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک