آخرین اخبار

5. بهمن 1394 - 16:13   |   کد مطلب: 4630
رئیس شورای اداری چاروسا گفت:دهه فجر نماد عزت و افتخار ایران اسلامی است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، با حضور امام جمعه و اعضای شورای اداری نشست شورای اداری در زمینه دهه فجر برگزار شد.

 

حیات پرواز در این نشست با بیان اینکه دهه فجر نماد عزت و افتخار ایران اسلامی است اظهار داشت: مردم از رژیم ستم شاهی که ظلم های فراوانی به ملت خود وارد کرده بود به ستوه آمده و با رهبری امام خمینی(ره) کاخ ظلم و ستم را ویران کرده و برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستادند.

 

رئیس شورای اداری چاروسا بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگیهای این انقلاب که آن را با سایر انقلاب ها و قیام های قبل از خود متمایز مینماید و موجب شده که این انقلاب با تمام مشکلات پیروز و با قوت به راه خودش ادامه دهد، مردمی بودن و ملی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار مختلف در آن بوده است.

 

وی افزود: حضور همیشه ملت  در صحنه اتحاد و همبستگی از عوامل پیروزی است.

 

پرواز گفت: باید قدر شهدا و ایثار گران را بدانیم، واین  انقلاب اسلامی محصول خون های شهدا است که برای پیروزی آن جان های خود را فدا کردند.

 

رئیس شورای اداری چاروسا با بیان اینکه جشن‌های دهه فجر نماد همراهی مردم با نظام و انقلاب است یادآور شد: برگزاری برنامه های دهه فجر امسال مقدمه حضور مردم در انتخابات است و از اینرو ضمن این که باید تلاش کنیم تا این مراسم با حضور همگانی مردم هرچه باشکوه تر برگزار گردد.

 

وی خاطرنشان کرد: این دهه تاریخی و ماندگار به عنوان مقطع بازیابی خاطرات انقلاب اسلامی و گرامیداشت حیات دوباره ملت ایران بوده و از حساس ترین برهه های تاریخ نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

 

پرواز اذعان داشت: جشن های دهه فجر، جشن ملی مردم ایران است که ابعاد داخلی و بین المللی متعددی بر آن مترتب بوده و نماد همراهی و پشتیبانی از نظام است و برگزاری هرچه باشکوه تر آن در سطح جامعه روحیه امیدواری و نشاط آفرینی را تقویت می کند.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک