آخرین اخبار

13. بهمن 1395 - 12:07   |   کد مطلب: 7516
مسئول ورزش و جوانان دیشموک گفت: سه نفر از ورزشکاران دیشموک در مسابقات قهرمانی کشوری رزم پرثوآ عناوین برتر کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مسئول ورزش و جوانان دیشموک گفت: سه نفر از ورزشکاران دیشموک در مسابقات قهرمانی کشوری رزم پرثوآ عناوین برتر کسب کردند.

 

عبدالرضا مرادی جو مسئول ورزش و جوانان دیشموک گفت: سه نفر از ورزشکاران دیشموک در مسابقات قهرمانی کشورزی رزم پرثوآ عنواین برتر کسب کردند

 

وی با بیان اینکه، این مسابقات در مبارکه اصفهان برگزارش شد، تصریح کرد:آقایان  پیمان موسوی در وزن ۵۶

و حامد لایقی در وزن ۵۲جوانان مقام دوم و علی نوروزی هم در وزن۵۲بزرگسالان مقام سوم را کسب کردند.

 

وی از تلاشهای فرهاد شریف پور تشکرد کرد و گفت: از مسئولان  به ویژه بخشداری و آموزش و پرورش نهایت تقدیر و تشکر را بابت همکاری جهت اعزام این ورزشکاران به اصفهان را دارم.

 

 

فرهاد شریف پور مربی این تیم اعزای به مسابقات کشوری هم گفت: با کمبود امکانات و ضعف قوه مالی حداکثر تلاش خود را جهت موفقیت ورزش رزم پهلوانی دیشموک می کنم.

 

 

وی ضمن درخواست از مسئوالن برای کمک به این رشته ورزشی و همکاری برای پیشرفت ورزشکاران دیشموک، افزود: ارزم پهلوانی پرثوآ تنها رشته ای است از دیشموک که هر سال قهرمان کشوری برای شهر دیشموک به ارمغان می اورد.

 

شریف پور بیان کرد: این رشته هر ساله چهار الی شش مقام کشوری کسب میکند که انتظار می رود مسئولان از چنین نیروهایی استفاده کرده و از لحاظ مالی حمایت کنند تا بتوانند در مسابقات بین المللی شرکت کنند و باعث بالا بردن نام شهر دیشموک شوند.

 

 

وی در راستای حمایت برخی مسئولان در اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری در مبارکه اصفهان، گفت: جادارد تقدیروتشکرصمیمانه ای امیریان بخشدار و اموزش و پورش داشته باشیم که در این مسابقات از ما حمایت وژه داشتند.

 

 

شریف پور از همکاری آموزش و پرورش دیشموک به جهت در اختیار گذاشتن خودرو جهت رفت و بگرشت به مسابقات تاکید کرد: همکاری این اداره قابل تحسین بدوه و نهایت تشکر را داریم.

 

 

وی همراهی صابر اکبری راننده اداره آموزش و پرورش را علاوه بر همسفر بودن، به عنوان برادر بزرگتر مشاوری روحیه‌بخش برای تیم رزم پهلوانی پرثوآی دیشموک در سفر به اصفهان عنوان و خاطرنشان کرد: الحق زحمات بی دریغ این جوان زحمکتش جای تحسین دارد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک