آخرین اخبار

11. بهمن 1395 - 16:09   |   کد مطلب: 7495
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر گفت:۱۱۵ برنامه در قالب ۶۸ عنوان برنامه در شهر دهدشت و بخش‌‍ های تابعه شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سرهنگ سعید برومند زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه های دهه فجر این ناحیه را تشریح کرد.

 

در این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران متفاوت از سایر انقلاب هایی بوده که تاکنون در جهان رخ داده است.

 

وی با بیان اینکه در سایر انقلاب ها از ابزار نظامی و قوه قهریه استفاده شده است افزود: در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران هم درشکل گیری و هم در تحقق اهداف نقش پررنگ مردم دیده می شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

برومندزاده ادامه داد:آنچه امروز مهم است تبیین انقلاب و دستاوردهای آن برای نسل جوان است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به دشمنی همیشگی  استکبار با جمهوری اسلامی ایران گفت: اصحاب رسانه در خصوص حفظ دستاوردهای انقلاب و بیان پیشرفت ها اطلاع رسانی کنند.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر گفت:۱۱۵ برنامه در قالب ۶۸ عنوان  برنامه در شهر دهدشت و بخش‌‍ های تابعه برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری کهگیلویه

سعید برومندزاده با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر به صورت درون سازمانی و برون سازمانی  تدارک دیده شده است،گفت: فردا همزمان با سراسر کشور برنامه استقبال نمادین ورود امام به میهن از محل اداره فنی و حرفه‌ای به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود. 

 

وی تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهر،نواختن گلبانگ انقلاب در یکی از مدارس،اجرای تئاتر خیابانی به همت بسیج هنرمندان،اجرای نشست‌های بصیرتی ،سرکشی از خانواده شهدا و توزیع بروشور دستاوردهای انقلاب و حضور در مراسم نمازجمعه از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب است.

 

برومندزاده با اشاره به شعار گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی اظهارکرد: در این دهه سه پروژه‌ اقتصاد مقاومتی به نمایندگی از سایر پروژه ها افتتاح می شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی ادامه داد: اردوهای جهادی برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم  شهرستان برگزار می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت:برگزاری مسابقات ورزشی ،جشنواره ها و عکاسی برای دانش آموزان به عنوان جامعه هدف بخش زیادی از برنامه ها را به خود اختصاص داده است.

 

برومندزاده با بیان اینکه جشن‌های محله محور در مناطق کمتر برخوردار شهر از جمله محله گلزار دهدشت برگزار خواهد شد افزود: فرهنگسرای این محله به عنوان یکی از پروژه‌های فرهنگی در حال ساخت است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک