آخرین اخبار

22. دى 1395 - 8:53   |   کد مطلب: 7366
فرماندار کهگیلویه، فقدان یاردیرین امام،انقلاب و رهبری را سخت و جانکاه دانست و گفت:مرگ سرنوشت همه ماست و در برابرمشیت الهی تسلیم هستیم.

به گزارش پایگاه  خبری شهرستان کهگیلویه، مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد صاحب الزمان (عج)دهدشت باحضور پرشور مردم قدرشناس و مدیران ادارات ونهادهای مختلف برگزار شد.

 

فرماندار کهگیلویه در این مراسم با بیان اینکه، این شخصیت  چهره ماندگار کشور است، اظهار کرد: بدرقه باشکوه مردم تهران و همدردی سایر نقاط کشور قدرشناسی مردم را نشان داد.

علی پوزش افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب دیدگاه های ممتازی  داشت که این دیدگاه ها تا امروز چراغ روشنی برای ملت است.

 

وی تصریح کرد: این مجاهد نستوه  بعد از انقلاب در کنار امام و رهبری و در تمامی مراحل  دشوار انقلاب حضور داشته و مرد عمل بوده است.

پوزش با اشاره به جنگ تحمیلی، بیان کرد: در این مقطع نیز  هاشمی، هاشمی بودن خود را به بهترین وجه نشان داد و در پیروزی های رزمندگان بر استکبار و حامیان آنها دخیل بود.

 

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه ملت ایران به فرزندان مملکت افتخار می کنند گفت:باید قدردان شخصیتی مثل آیت الله هاشمی در تمامی دوران باشیم.

 

فرماندارکهگیلویه  گفت:خاورمیانه  درصدسال گذشته شخصیتی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی را به خود ندیده و بازتاب رحلت ایشان در جهان ، علمی بودن  وعالمی وفرهنکی واندیشمندی او را یادآوری  کرد.

 

وی، فقدان یاردیرین امام،انقلاب و رهبری را سخت و جانکاه دانست و گفت:مرگ سرنوشت همه ماست و  در برابرمشیت الهی تسلیم هستیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک