آخرین اخبار

11. اسفند 1393 - 17:53   |   کد مطلب: 670
گرگان - رئیس پلیس راهور گرگان خواستار استفاده شهروندان از وسیله حمل و نقل عمومی برای کاهش بار ترافیکی شهر گرگان شد و گفت: تاجای ممکن از خودروهای شخصی در این ایام برای خرید استفاده نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه سرهنگ علی عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به این نکته که با توجه به اوج ترددهای شهر گرگان برای خریدهای نوروزی خیابان ولی عصر(عج) و خیابان خمینی (ره) ترافیک بیشتری به چشم می خورد، افزود: درصورت استفاده از خودروی شخصی بهتر است شهروندان از پارکینگ های این مسیر استفاده کنند.

وی ضمن یادآوری این نکته که معمولا در پایان سال معبر اصلی ترافیک سنگین خواهد شد، اظهار کرد: امسال نیز مانند سالیان گذشته همشهریان برای خرید سال نو به مراکز خرید مراجعه می کنند از این رو شاهد ترافیک سنگینی خواهم بود.

سرهنگ عبدی با بیان این نکته که پلیس راهنمایی و رانندگی بر اساس وظیفه خود تمام توان و تلاش خود را برای این موضوع می گذارد، افزود: از تمامی امکانات برای روان سازی ترافیک شهر استفاده خواهیم کرد.

وی نبود پارکینک با ظرفیت کافی را یکی از دلایل ترافیم شهر گرگان دانست و تصریح کرد: مجموعه شهرداری در عدالت ۱۷ خیابان ولی عصر(عج) و پارکینگ نعلبندان خیابان امام خمینی (ره) که قالب ترافیک در آن رخ می دهد، پارکیگ راه اندازی کردند اما بازم هم پاسخگوی نیاز شهروندان نیست.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک