آخرین اخبار

8. آبان 1395 - 18:28   |   کد مطلب: 6525
عکاس و هنرمند مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور در صفحه اینستاگرام خود عکسی از نصب تمثال شهدا در ورودی شهر یاسوج را دستمایه قرار داده و با نوشتن مطلبی به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، حسن غفاری در کنار تصویر ورودی شهر یاسوج که تمثال شهدا را نشان می دهد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ایثار، ارزشمندترین خصلت انسانیت نهفته ى وجودى ماست. ندیدم سردارى مگر بر سَرِ دار 

 
 
حسن غفارى، عکاس مردم نگار ایلات وعشایر ایران و از دیار کهگیلویه و بویراحمد است که با نمایش آثار و بیان اهمیت وجایگاه اقوام ایرانى در هویت ایران نقش مهمی ایفا کرده است ،او خود را فرزند این سرزمین مى داند،حسن غفارى معتقد است انقلاب دیجیتال موجب شد، تا عکاسى براى همه ساده و در دسترس باشد و اینگونه تصویر، زبان مشترک همه انسانها شد.
وی دارای سوابق زیادی در بخش اجرایی و هنر در سطح کشور و استان است.
از جمله سوابق و افتخارات حسن غفاری برگزیده هفته فرهنگی بم، تهران( شهریورماه 1386)
برگزیده اول دومین جشنواره بین المللی رسانه ای میراث فرهنگی، تهران (اردیبهشت ماه 1386)
برگزیده اولین نمایشگاه بزرگ فرهنگ عاشورا، تهران (اسفندماه 1385 )
برگزیده دهمین نمایشگاه دوسالانه عکس ایران در بخش پرتره، تهران( آبان ماه 1385 )
برگزیده سوم نخستین جشنواره رسانه ای میراث فرهنگی ، تهران ( اردیبهشت ماه 1385 )
منتخب نخستین جشنواره تلاشگران عرصه ی،فرهنگ وهنرعشایرایران، شیراز ( اسفند ماه 1384 )
برگزیده هییت داوران دومین سوگواره سراسری عکس عاشورا، تهران ( خردادماه1384 ) است.
کتاب بلوط از آثار بسیار مهم این عکاس برجسته کهگیلویه و بویراحمدی است این کتاب شامل ۱۵۰ قطعه عکس سیاه وسفید است که نگاهی به اوضاع اجتماعی و فرهنگی ایلات، عشایر و طوایف این استان در دهه ۷۰ را دارد.
 

برای مشاهده جدیدترین اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد و اخبار داغ و متنوع از ایران و جهان عضو کانال تلگرام صبح زاگرس شوید: ( آدرس کانال تلگرام:  @sobhezagros) کلیک کنید.

کانال تلگرام صبح زاگرس به عنوان فعال ترین کانال خبری استان کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت سوژه ها، تصاویر و گزارش های مخاطبان گرامی است. سایت و کانال صبح زاگرس را به دوستان خود معرفی کنید.

انتهای پیام/200

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک