آخرین اخبار

5. آذر 1394 - 17:16   |   کد مطلب: 3987
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از مادر بسیجی شهید قمصور افروغ و 14 بانوی سرگروه حلقه صالحین در دیشموک تجلیل شد.

ستوان‌يكم پاسدار ياسين صنوبري عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تاسیس بسیج مستضعفین از مادر شهید قمصور افروغ و 14 بانوی سرگروه حلقه صالحین در دیشموک تجلیل شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک با بیان اینکه، این تجلیل به منظور قدردانی از بانوان بسیجی فعال در عرصه‌ تشکیل حلقات صالحین انجام شد، تصریح کرد: این کار به همت پایگاه خواهران حضرت زینب(س) دیشموک صورت گرفت .

وی بیان کرد: تجلیل از دختر‌بس ضرابیان‌نیکو مادر بسیجی شهید قمصور افروغ اقدام ارزشمند دیگری است که در راستای قدردانی از مادران شهدای 8 سال دفاع مقدس به‌عمل آمد.

فرمانده بسیج پایگاه خواهران حضرت زینب(س) گفت: بیش از 18 حلقه صالحین در دیشموک اداره می‌شود که امروز از 14 سرگروه فعال حلقات صالحین و مادر شهید افروغ به پاس زحمات آنها با اهداء جوایزی، تجلیل شده است.

به گزارش كهگيلويه،شهید قمصور افروغ از شهدای بسیجی است که در سال 1343 دیده به جهان گشود و در عملیات کربلای چهار شهید و در تاریخ 12/03/1379 به خاک سپرده شد.

انتهاي پيام:و/

عكس: وحيد آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک