آخرین اخبار

23. شهريور 1395 - 12:53   |   کد مطلب: 6040
دانش‌آموزی دبیرستانی سی سخت مرکز شهرستان دنا به همراه پنج نفر از دوستان خود خیریه‌ای را با عنوان «موسسه خیریه چرخ و فلک» به منظور یاری‌رساندن به کودکان نیازمند در آستانه مهر و آموزش سبک زندگی به آنان راه اندازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس پریسا ضیائی مدیر موسسه خیریه چرغ و فلک گفت: تاکنون 100 قلک در بین مردم سی سخت توزیع کردیم  که با جمع‌آوری این قلک‌ها توانستیم لوازم‌التحریر و وسایل موردنیاز 40 دانش‌آموز روستای شبلیز را فراهم کنیم.

ضیائی افزود:اعضای این خیریه برای اینکه  خود نیز درآمدهایی داشته باشند کارهای گروهی مثل خشک‌کردن میوه‌ها را انجام داده و سود آن را برای خیریه می‌گذارند.

وی ادامه داد: ما به دنبال کمک مادی به‌تنهایی نیستیم و قصد داریم به این کودکان مهارت‌های زندگی و حتی دروس را تعلیم دهیم چراکه در این مناطق مشکلاتی ریشه‌ای وجود دارد که باید همه شهروندان برای حل آن مشارکت کنند.

وی یادآور شد: بسیاری از این کودکان حتی تغذیه مناسبی ندارند تا جایی که برخی از این کودکان به‌جای غذاهای فانتزی که ممکن است در روستا کم باشد  آرزوی خوردن دوغ و ماست  دارند  و به دلیل مشکلات اقتصادی از همین حداقل‌ها محروم‌اند.

به گفته ضیائی این خیریه  که متشکل از دانش آموزان دبیرستانی و والدین آن‌هاست قصد دارد برای توسعه فعالیت خود به خیریه مهرآوا که مربوط به کودکان استانکهگیلویه و بویراحمد است بپیوندد.

علاقه‌مندان برای کمک به اهداف این گروه می‌توانند به کانال تلگرامی آن‌ها  telegram.me/charkhofalak95 بپیوندند و اطلاعات لازم را کسب کنند.

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
 
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک