آخرین اخبار

19. مرداد 1395 - 1:37   |   کد مطلب: 5737
استاندار کهگیلویه وبویراحمدبه سفر هیئت دولت در اینده نزدیک به استان اشاره کرد و افزود:به دنبال تعریف و تمجید رسانه‌ها از دولت نباید باشیم، بلکه باید در سایه همدلی برای توسعه استان گام های موثر تری برداریم.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک 17مرداد ماه روز خبرنگار و سالروز گرمیداشت شهید صارمی  با تقدیر از رسانه های استان و نقد های آنان در این چند ساله گفت:  خوشبختانه رسانه‌ها در استان همراهی بسیار خوبی با دولت در این سه سال داشتند و با نقد های خود چراغ راهی مناسب برای مسئولان بودند.

 

به دنبال تمجید از دولت نیستم

وی در ادامه به سفر هیئت دولت در اینده نزدیک به استان اشاره کرد و افزود:به دنبال تعریف و تمجید رسانه‌ها  از دولت نباید باشیم، بلکه باید در سایه همدلی برای توسعه استان گام های موثر تری برداریم.

 

رسانه ها کارهای بزرگی برای استان کردند

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بسیاری از اصلاحات در استان تابع بحث‌های رسانه‌ای اعم از مقالات، تحلیل و خبرو نقد های منصفانه است، تصریح کرد:خوشبختانه سایت های محلی در این مدت برای توسعه استان کمک های بسیاری کرده اند که این امر نشان دهنده موثر بودن آنها نسبت به سایر استان‌های دیگر را نشان می دهد.

 

انتقاد خوب است اما تخریب گزنده

خادمی با انتقاد از برخی رسانه که به دنبال تخریب هستند، گفت: تنها عده کمی خط تخریب را در پیش گرفته‌اند که در این بین شاید طبیعت کار اقتضا کند که چنین خطی را در پیش بگیرند و شاید هم به دلیل جوان بودن رسانه‌های آنها نیز بوده است.

 

نقش کلیدی رسانه های محلی در توسعه استان

وی با ستودن پویایی و پرتحرکی رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد و خط مشی آنان برای توسعه استان گفت: جای بسی خوشحالی است که بسیاری از حرکت‌ها در استان ما تابع حرکت سایت‌ها و رسانه‌های استان است.

 

استاندار با تأکید بر این موضوع که  رسانه‌های استان اعتماد مردم را به خود جلب کرده اند و نباید به گونه‌ای باشد که با برخی اخبار مخاطبین نسبت به آن رسانه ها بی‌اعتماد شوند،تصریح کرد:سایت های در استان وجود دارد که خط مشی آنها همگام با دولت نبوده اما بر اساس رویه ذاتی خود با نقد و سخن های منتقدانه خود توانسته اند به ما کمک کنند که باید قدر دان آنها نیز بود.

 

نباید این فرصت تاریخی را از دست داد

خادمی در ادامه به  سفرهیئت دولت به استان اشاره کرد و گفت:سفر هیئت دولت به استان فرصت بسیار خوبی برای توسعه استان بوده که باید  در این زمینه چهره زیبای استان و مهمان نوازی مردم را به کشور و مسوولان با اخبار خود ارائه دهیم.

 

وی  با بیان این موضوع که نباید اجازه دهیم برخی افراد اندک بر این چهره زیبا خراشی بیندازند،گفت:همه وظیفه داریم که بهترین زمینه را برای حضور هیات دولت در استان ایجاد کنیم.

 

دولت روحانی دولت عمل به وعده هاست

استاندار با بیان اینکه باید تمام زیر ساختها را برای سفر هیئت دولت به استان محیا کنیم، بیان کرد: دولت یازدهم دولت وعده و مصوبه های توخالی همانند دولت گذشته نیست، بلکه دولتی سرشار از عمل است که باید مشکلات را با او بازگو کرد.

 

خادمی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویرحمد کمتر از سایر نقاط کشور نسبت به برخی شاخص های توسعه برخوردار بوده است، گفت: داده‌های ما بیشتر از ستانده‌های ملی است و هر چه داریم به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی با تأکید بر این موضوع که همیشه در رشادت ها، تولیدنفت ،آب و گاز و غیره و حضور در انتخابات اول بوده ایم و الآن هم می طلبد که اول باشیم، تصریح کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 73منبع خیر و برکتی بزرگ برای این استان بوده و باید همانند آن سفر تاریخی سفر هیئت دولت به استان را نیز یک سفر تاریخی با منبع خیر و برکت زیاد بدانیم.

 

در پایان این مراسم با حضور استاندار و برخی از مدیران استانی از نام سایت های جدید استان که مجوز رسمی وزارت ارشاد را دریافت کرده اند رونمایی و از چند تن از خبرنگاران استانی به صورت نمادین تجلیل به عمل آمد.

 

منبع:بویرخبر

 

انتهای پیام/ر/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک