آخرین اخبار

7. مهر 1394 - 19:24   |   کد مطلب: 3522
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه به خبر استعفایش در یکی از سایت های استان واکنش نشان داد و از ادامه کار خود در این سمت خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه به خبر استعفایش در یکی از سایت های استان در یکی از گروه های واتساپی واکنش نشان داد و ازعدم پذیرش استعفا و  ادامه کار خود در ورزش کهگیلویه خبر داد.

 

در یکی از گروه های واتساپی به نام "اخبار ورزشی شهرستان کهگیلویه" وقتی خبری مبنی بر مخالفت وزارت ورزش با تقوی نژاد و خبر استعفا رئیس ورزش کهگیلویه در این گروه ارسال شد آقای تقوی نژاد در این گروه با تایید خبر استعفا خود گفت: با استعفا بنده موافقت نشده است و از امروز به کار خود برمی گردم.

 

در ادامه آقای کیوان سروش مقدم  رئیس انجمن خبرنگاران و هیئت نجات غریق شهرستان کهگیلویه از آقای تقوی نژاد نام شخص مخالف کننده با استعفا وی را پرسید که رئیس ورزش کهگیلویه پاسخی نداد.

 

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه آقای تقوی نژاد چند روز قبل استعفا خود را تحویل مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد داده بود و در محل کار خود حاضر نشده بود که گویا با استعفا رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه مخالفت شده است و دوباره کار خود در این سمت را ادامه خواهد داد.

 

متن خبر "وزارت ورزش با تقوی نژادمخالفت کرد/چه کسانی رئیس ورزش کهگیلویه می شوند؟" در یکی از سایت های استان را در "اینجا"بخوانید.

پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک