آخرین اخبار

18. مرداد 1395 - 17:36   |   کد مطلب: 5736
امام جمعه موقت دیشموک در جمع سرگروههای صالحین:
اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مهم که باید جدی گرفته شود+تصاویر
امام جمعه موقت دیشموک، ابراز خرسندی از برگزاری فعال حلقات صالحین در این منطقه، افزود: پیروی وعمل نمودن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ازطرف بسیجیان وعموم مردم بسیار مهم است.

به گزارش کهگیلویه، عصر امروز نشست ماهیانه سرگروههای صالحین بسیج دیشموک با حضور فرمانده بسیج و امام جمعه موقت این شهر برگزار شد.

 

امام جمعه موقت دیشموک در این جلسه درمورد برگزاری هرچه بهتر حلقه ها وبرنامه ریزی جهت جلسات آینده سرگروه ها مطالبی بیان کرد.

 

حجت الاسلام شیخ شعیب عبدالپور با بیان اینکه شما سرگروها باید برای تحقق اهداف طرح شجره طیبه صالحین و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش بیشتری داشته باشید، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی و فرهنگ دو مقوله مهم است که باید در تشکیل حلقات صالحین مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

 

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری فعال حلقات صالحین در این منطقه، افزود: پیروی وعمل نمودن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب از طرف بسیجیان و عموم مردم بسیار مهم است.

 

امام جمعه موقت دیشموک خاطرنشان کرد: توجه به فرامین رهبری نقشه راه ملت ایران است و باید تلاش کنیم تا در این زمینه بیش از این تلاش کنیم.

 

وی،  بر توجه بیشتر به مقوله فرهنگ و اقتصاد در سال جدید تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا باید از تمام توان خود بهره گیریم.

 

گفتنی در این نشست سرگروهها به بیان تجربیات خویش درخصوص کیفی سازی و برگزاری حلقه های صالحین در پایگاههای مقاومت پرداختند.

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک