آخرین اخبار

25. تير 1395 - 19:42   |   کد مطلب: 5568
امام جمعه یاسوج گفت: برخی در کشور ساده‌لوحانه از ارتباط با آمریکا سخن می‌گویند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرا رسیدن هفته تأمین اجتماعی اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه‌ای در کشور است که خدمات خوبی به مردم از جمله به کارگران ارائه می‌دهد.

امام جمعه یاسوج گفت: از برخی کارفرمایان در استان انتظار داریم بیمه افراد زیر پوشش خود را به موقع پرداخت کنند تا تأمین اجتماعی در ارائه خدمات خود به افراد زیر پوشش دچار مشکل نشود.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: 26 تیر ماه سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان در کشور است.

وی با اشاره به وظایفی که در قانون بر عهده شورای نگهبان گذاشته شده است، افزود: این شورا ضامن اسلامی ماندن و اسلامی بودن احکام و مصوبات مجلس شورای اسلامی است.

امام جمعه یاسوج به قیام 30 تیر به رهبری آیت‌الله کاشانی اشاره کرد و گفت: این قیام به رهبری علمای اسلامی برای مقابله با استعمار و استکبار و همچنین ظلم و ستم رژیم پهلوی بود.

حسینی افزود: روحانیون در طول تاریخ برابر هر گونه قدرت‌طلبی استکبار و استبداد داخلی قد علم کردند و آرامش امروز ما مرهون فداکاری و از خودگذشتگی چنین افرادی است.

وی به سخنان روز 5 فروردین وزیر خزانه‌داری آمریکا در خصوص تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در خصوص پیمان‌‌شکنی آمریکا هشدارهای لازم را داده‌اند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرد و نشان داد که همیشه بدعهد و پیمان‌شکن بوده است.

حسینی به برخی از ساده‌لوحان که از ارتباط با آمریکا دم می‌زنند اشاره کرد و گفت: برخی هم عامدانه در کشور به دنبال این موضوع هستند که لازم است نگاهی به سرانجام بدفرجام برجام داشته باشند.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع حقوق‌های نجومی و فیش‌های حقوقی آن چنانی برخی مدیران اشاره کرد و گفت: همان گونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند باید به صورت قاطعانه با این گونه قانون‌شکنی‌ها برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: نباید سر و ته این موضوع با استعفا به هم بیاید بلکه مردم منتظر برگرداندن این مبالغ به بیت‌المال بوده و البته مهم‌ترین قسمت نیز مجازات خاطیان است.

انتهای پیام/2571/ی30/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک