آخرین اخبار

28. شهريور 1394 - 13:28   |   کد مطلب: 3409
امام جمعه چرام گفت: ما مخالف برگزاری همایش هیچ حزبی قانونی نیستیم اما همایشی که در آن به حمایت از خائنین نظام پرداخته شود مورد قبول مردم انقلابی و ولایی شهرستان چرام نیست اما گویا اصلاح طلبان به جای همایش، مراسم نبش قبر برگزار کرده اند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویهحجت‌الاسلام جعفر طزری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به رحلت عالم ربانی مرحوم آیت‌الله خزعلی، اظهار داشت: ایشان از علمایی بودند که قبل و بعد از انقلاب در جهت تاسیس نظام اسلامی و حفظ و صیانت از آن متحمل سختی‌ها و تبعیدهای شدند.

 

امام جمعه چرام با بیان اینکه انحراف فرزند نتوانست وی را از مسیر اسلام و انقلاب منحرف کند، گفت: این عالم ربانی تا آخر عمر از مسیر تبعیت محض از ولایت فقیه دست نکشید و برخلاف عده ای که امروز حب فرزند آنها را به گمراهی و هلاکت کشیده، تا آخر عمر با برکت خویش حب امام و ولایت را در سینه داشت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه در مسجد الحرام و مرگ چند تن از زائران،خاطرنشان کرد: این حادثه نشان داد که حاکمان آل‌سعود دیگر کفایت اداره حرمین شریفین را ندارند و دنیای اسلام باید برای این امر چاره‌ای بیندیشد، اجازه ساختن برج در حرم امن الهی را ندهد و حاکمان آل‌سعود نیز باید در قبال این مسئله جوابگو باشند و مقصرین این امر مجازات شوند.

 

این مسئول با متذکر شدن این مطلب که رژیم غاصب و جعلی و منحوس اسرائیل در چند روز گذشته با حمله به مسجدالاقصی در صدد تقسیم زمانی و مکانی این مسجد برآمد و تعدادی از فلسطینیان را نیز مجروح کرد، گفت: هدف از این طرح به دست گرفتن مسجد‌الاقصی و بیرون کردن مسلمانان از آن است، این حمله بعد از آتش کشیدن مسجدالاقصی در سال 1969 میلادی بزرگترین حمله به مسجدالاقصی است.

 

خطیب جمعه چرام با اشاره به حمله صهیونیستی ها به مسجدالاقصی، افزود: رژیم آدمکش اسرائیل می خواهد در این زمان که ذهن ها متوجه داعش و گروههای تکفیری است استفاده کرده و با غفلت مسلمانان از دومین قبله مسلمین آن را تصرف کند.

 

طزری با اشاره به اینکه این روزها عده‌ای صحبت از وظایف شورای نگهبان کرده و از حق‌الناس حرف می‌زنند، ابراز داشت: این عده سعی دارند با تضعیف شورای نگهبان و با فشار بر این شورا، راه ورود افراد نااهل را به مجلس باز کنند تا بتوانند با تصمیم‌هایی که می‌گیرند به تدریج ساختار نظام را تغییر دهند.

 

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما از دموکراتیک ‌ترین کشورهای جهان و منطقه بوده که نمونه بارز آن برگزاری بیش از سی و چند انتخابات است، گفت: مجلس جای همه احزاب علاقمند نظام و ولایت است و همه می‌توانند در آن شرکت کنند اما احزاب و گروه‌هایی که در فتنه 88 نقش پیاده نظام رژیم غاصب را داشتند و به نمایندگی از آمریکا برای براندازی نظام تلاش کردند، هیچ جایگاهی در مجلس نخواهند داشت و شورای نگهبان این چشم بینای نظام، جلوی نفوذ این گروه‌ها را به مرکز تصمیم‌گیری نظام خواهد گرفت.

 

این مسئول مذهبی در چرام با اشاره به برگزاری همایش اصلاح‌طلبان در چرام و با بیان اینکه آنچه در این همایش گذشت چیزی بود بر خلاف آنچه بیان کرده بودند، اظهار کرد: در این مراسم به حمایت از سران فتنه پرداخته شد و گویا به جای همایش اصلاح طلبان مراسم نبش قبر برگزار کرده اند.

 

خطیب جمعه چرام، تصریح کرد: آنچه باید راجع به این همایش گفت آنکه مسئولان استانی و شهرستانی که جواز این همایش را صادر کرده‌اند باید در قبال این اقدامات پاسخگو باشند.

طزری، ادامه داد: ما مخالف برگزاری همایش اصلاح‌طلبان نیستیم اما همایشی که در آن به حمایت از خائنین به نظام پرداخته شود مورد قبول مردم انقلابی و ولایی شهرستان نیست و مردم این شهرستان هرگز اجازه برگزاری اینگونه جلسات را به فتنه‌گران نخواهند داد.

 

وی با متذکر شدن این مطلب که این افراد که دم از دموکراسی و حق‌الناس می‌زنند چگونه در سال 88 رای مردم را نادیده گرفتند و انتخابات که نمونه ای از دموکراسی بود را خواهان ابطال آن شدند، گفت: فتنه و فتنه‌گران از خطوط قرمز نظام هستند و این گروه باید بدانند که در هیچ جای نظام جایگاهی ندارند و با برگزاری همایش و میتینگ و این قبیل مراسم برای مردگان سیاسی و فتنه گران، آنان هرگز زنده نخواهند شد و مردم خیانت و ظلم آنان به نظام را هرگز فراموش نخواهند کرد.

 

 

منبع:پایگاه خبری چرام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک