آخرین اخبار

23. تير 1395 - 12:54   |   کد مطلب: 5552
یک پیرمرد گچسارانی به دلیل جر و بحث خانوادگی در بیمارستان شهید رجایی گچساران با ضربات کارد آشپزخانه جان خود را از دست داد و دو فرزند وی نیز براثر ضربات چاقوی قاتل زخمی و روانه بخش آی. سی. یو شدند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، بر اساس این گزارش ماجرا از این قرار است که یک یک زن باردار به همراه شوهرش برای متولد شدن فرزندشان به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه می کنند و مادر باردار بستری و پس از مدتی فرزند وی متولد می شود.

مادر زن و مادر شوهر بر سر اینکه کدام یک شب را پیش مادر و فرزند تازه متولد شده بمانند جر و بحث می کنند و در این بین خواهر زن زائو از راه می رسد و وارد ماجرا می شود.

در ادامه یکی از خانم ها با برادر زن زائو تماس می گیرد و ماجرا را برای وی شرح می دهد و پس از آن نیز این جوان با همراه داشتن کارد آشپزخانه خود را به بیمارستان شهید رجایی می رساند.

بر اساس این گزارش پدر نوزاد با برادر زنش که کارد با خود به همراه داشت به طرف یکدیگر حمله ور می شوند که در این بین پدر بزرگ نوزاد که برای وساطت وارد ماجرا می شود توسط برادر زن زائو با ضربات کارد آشپزخانه از پای در آمد و به قتل رسید.

پدر نوزاد و برادرش به یاری مقتول می شتابند که هر دو از سوی قاتل با کارد زخمی می شوند و هم اینک نیز در بخش آی سی یو بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری هستند.

قاتل پس از این ماجرا متواری می شود اما شب گذشته با مراجعه نیروی انتظامی گچساران خود را معرفی و در بازداشت به سر می برد.

اخبار تکمیلی این ماجرا متعاقبا منتشر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک