آخرین اخبار

27. شهريور 1394 - 23:18   |   کد مطلب: 3401
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به جنایات گروهک های تکفیری با بیان اینکه امروز با تهدید داعش در شرق کشور مواجه هستیم تاکید کرد: به عنوان یک سرباز میگویم جای هیچ نگرانی نیست و با اقتدار نیروهای مسلح تهدید کننده را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه-امیر پوردستان

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان ظهر امروز در آیین همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار دیشموک در جمع تعداد زیادی از زوار این امام‌زاده واجب‌التعظیم با بیان روایتی از حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)، (( از دشمنت پرهیز کن به ویژه دشمنی که با تو از در صلح ودوستی وارد شود ))گفت: دشمنی که تا دیروز آماده حمله نظامی و بمباران تاسیسات نظانی بود و آماده برانداختن یک فتنه بود، امروز می خواهد با شما عکس یادگاری بگیرد و از در دوستی و صلح بر آید.

 

وی با اشاره به مذاکرات اخیر هسته ای به تشریح اهداف آمریکا از نزدیک شدن به منطقه پرداخت و گفت دشمن می خواهد با این نزدیکی مارا غافل کند، در چنین شرایطی نباید یه دشمن خوشبین بود.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کزد: خطرناک ترین قدرتی که می تواند منافع آمریکا را به چالش بکشاند همین جهان اسلام است بنابراین برای ورود به منطقه به این نتیجه رسیدن که خودشان باید وارد منطقه شوند.

 

وی مقابله با تروریست را یکی از بهانه های آمریکا برای ورود به منطقه غرب آسیا دانست و خاطر نشان کرد تنها هدفی که آمریکا به دنبال آن نیست همین مبارزه با تروریست بود.

 

پوردستان به آن اشاره به اینکه تسلط بر منابع انرژی منطقه هدف دیگر آمریکا از ورود به منطقه بود گفت:جلوگیری از بیداری اسلامی هدف به کلی پنهان آمریکا است.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه افزود: آمریکا با هدف مقابله با جمهوری اسلامی ایران آمده اما با دیدن مولفه های قدرت ایران در مقابله با توطئه های دشمن رهبری هوشمند و دشمن شناس مردم ولایت مدار و نیرو های مسلح پا در رکاب ناچار به تغییر راهبرد شد.

 

 

پوردستان درباره اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: مطمئن باشید برادران و فززندان شما در پادگان ها تمام حرکات برون مرزی دشمنان را رصد می کنند.

 

وی با بیان اینکه کوچکترین حرکت اضافه ناوها در اقیانوس هند و آب‌های اطراف توسط کارشناسان اطلاعاتی حرکات دشمن از چشم ما پنهان نخواهد ماند گفت: با تحلیل رصدها توسط کارشناسان اطلاعاتی متناسب با این تهدید ها ظرفیت دفاعی در نیروهای مسلح ایجاد می شود.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اطمینان خاطر افزود: مطمعن باشید ک نیرو های مسلح هرگز غافلگیر نخواهند شد.

 

پوردستان با اشاره به جنایات گروهک های تکفیری با بیان اینکه امروز با تهدید داعش در شرق کشور  مواجه هستیم تاکید کرد: به عنوان یک سرباز میگویم جای هیچ نگرانی نیست و با اقتدار نیروهای مسلح تهدید کننده را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک