آخرین اخبار

8. اسفند 1393 - 18:24   |   کد مطلب: 532
امام جمعه موقت دهدشت گفت: رزمایش پیامبر اعظم نشان دهنده استقلال و اقتدار ملت ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر دهدشت ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی،اظهار داشت: انسان‌های با تقوا همواره خداوند را ناظر بر اعمال و کردار خود می‌بینند.

 

خطیب موقت جمعه دهدشت گفت: افراد مؤمن با تقوا و پرهیزگار بر مشکلات و مصایب زندگی صبر می‌کنند و به رحمت پروردگار خود اعتماد و ایمان دارند.

 

امام جمعه موقت دهدشت آیاتی از قران کریم در این باره را مورد اشاره قرار داد که می‌فرماید ای پیامبر! این‌ها پیغمبران قبل از تو را هم مسخره کرده و لجاجت کردند افزود: پیامبر اکرم(ص) نیز در تبلیغ دین اسلام همواره مورد لجاجت مردم واقع می‌شد و برخی از آنان برهان و دلیل پیامبر را به سخره می‌گرفتند.

 

وی لجاجت فرزندان در مقابل والدین را امری زشت و ناپسند دانست و افزود: پدر و مادر دو نعمت بزرگ الهی هستند که ماباید برای به دست آوردن رضایت و خشنودی آنها از هیچ کاری جز گناه دریغ نکنیم.

 

تقوی بابیان اینکه امسال عید نوروز با ایام فاطمیه تقارن دارد خواستار حفظ حرمت این ایام شد و ابراز کرد: مدیران و مسئولان فرهنگی برنامه‌های متناسبی با این ایام را در سطح شهرستان اجرا کنند.

 

وی بااشاره به مناسبت‌های هفته 14 اسفند روز احسان و نیکوکاری را گراداشت و عنوان کرد: در آستانه سال نو قرار داریم و می‌توانیم با کمی گذشت و بخشندگی شادی را مهمان خانه‌های همسایه و بستگان نیازمند خود کنیم.

 

تقوی بابیان اینکه مسلمان واقعی از غم و شادی هم‌نوع خود باخبر است،بیان کرد: هر فرد می‌تواند در حد بضاعت خود کمکی به هم‌نوع خود کند و این اعمال او توشه سفر آخرت و احساس آرامش در دنیا را برای او به ارمغان می‌آورد.

 

وی بااشاره به رزمایش "پیامبر اعظم 9" در تنگه هرمز و خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه، تصریح کرد: این رزمایش گوشه ای از اقتدار فرزندان این مرز و بوم را به جهانیان نشان داد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک