آخرین اخبار

6. بهمن 1393 - 18:47   |   کد مطلب: 198
استاندار کهگیلویه و بویر احمد عنوان کرد:
بخش کشاورزی مهمترین بخش اقتصادی کشور می باشد
استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: با توجه به شعا ر اقتصاد مقاومتی و نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بخش کشاورزی مهمترین بخش اقتصادی کشور می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی توانمندیها و بررسی مسائل و مشکلات شبکه تعاونی روستایی باحضور مدیران در استانداری  گفت با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی و نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بخش کشاورزی مهمترین بخش اقتصادی کشور است.

 

سید موسی خادمی با بیان اینکه بخش کشاورزی هسته اصلی اقتصاد مقاومتی و خط مقدم این نوع اقتصاد گفت مهمترین حوزه نیاز کشور که شامل مواد غذایی است از سوی بخش کشاورزی تامین میشود .

 

وی گفت: کشوری که در حوزه کشاورزی توانمند و فعال میباشند و میتواند با تحریمهای اقتصادی به نحو مطلوب تری مقابله کنند.

 

 

استا ندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وظیفه تمام دستگاههای اجرایی و مسولان استان است که به بخش کشاورزی استان کمک کنند و حمایتهای لازم را از انان انجام دهند.

 

وی، به اهمیت تشکلها و اتحادیه کشاورزی اشاره کرد گفت این تشکلها واسطه بین تولید کنندگان با مصرف کنندگان و همچنین دولت با تولیید کنندگان هستند.

 

دکتر خادمی افزود: افراد فعال در حوزه کشاورزی اقشار پرتلاش جامعه هستند که از حق حقوق خود اگاهی چندانی نداشته و نمی توانند بخوبی انان را پیگیری و از حق خود دفاع کنند.

 

وی بیان کرد: فاصله تولید تا مصرف در بخش کشاورزی طولانی تر از سایر بخشهای اقتصادی از قبیل صنعت و خدمات است و یکی از وظایف مهم تشکلها و اتحادیه کشاورزی کاهش این فاصله ها است که یکی از راه حل های مناسب برای کاهش این فاصله نیز ایجاد فعال شدن تشکلها و اتحادیه های کشاورزی است و تشکلها و اتحادیه های کشاورزی استان نوپا و تازه تاسیس بودن، نیازمند حمایت همه جانبه متولیان امر دستگاههای اجرایی هستند.

 

 

انتهای پیام : و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک