آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1395 - 16:27   |   کد مطلب: 5275
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر اینکه مسئله اقتصاد مقاومتی بسیار شفاف است و هرگز نیاز به تفسیر تأویلی جناح‌های چپ و راست ندارد، گفت: بدون شک حرکت‌های ناصحیح این دو جناح یکی از مهم‌ترین موانع اقتصاد مقامتی است
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهیگیلویه و بویراحمد از تفسیرهای جناح‌های چپ و راست در زمینه اقتصاد مقاومتی انتقاد کرد و گفت: گروه‌هایی هستند که برداشت‌های ناصحیح دارند و یکسری تحلیل و تفسیر‌های دگرگون و ناهمگون را از طرح اقتصاد مقاومتی بیان می‌کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: بحث اقتصاد مقاومتی در واقع فراتر از یک نام و شعار است و در حقیقت یک دستور به لحاظ ضرورتی که جامعه اکنون به آن نیاز دارد، است.

داشتن روحیه استقلال‌طلبی، ضرورت اقتصاد مقاومتی را ایجاب می‌کند

 نماینده ولی فقیه در استان کهیگیلویه و بویراحمد با اشاره به ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی، تهدیدات و تحریم‌های دشمن را یکی از این موارد برشمرد و افزود: دنیایی از ظرفیت‌های مختلف در درون کشور ما قرار دارد ضمن اینکه اصولاً شعار انقلابی ما در استقلال و آزادی است و داشتن روحیه استقلال‌طلبی، ایجاب می‌کند که ما یک حرکت درون‌زا برای اقتصاد کشور داشته باشیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی ابراز کرد: مقام معظم رهبری با ذکر سیاست‌های کلی و بیان آن‌ها هیچ نقطه مبهمی را برای اقتصاد مقاومتی نگذاشته‌اند لذا باید طبق این خط مشی معظم‌له حرکت کرد.

منتخب مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از تفسیرهای جناح‌های چپ و راست در این زمینه انتقاد کرد و گفت: گروه‌هایی هستند که برداشت‌های ناصحیح دارند و یکسری تحلیل و تفسیر‌های دگرگون و ناهمگون را از طرح اقتصاد مقاومتی بیان می‌کنند.

اقتصاد مقاومتی، نیازی به تفسیرهای تأویلی جناح‌های چپ و راست ندارد

وی با تأکید بر اینکه مسئله اقتصاد مقاومتی بسیار شفاف است و هرگز نیاز به تفسیر تأویلی جناح‌های چپ و راست ندارد، گفت: بدون شک حرکت‌های ناصحیح این دو جناح یکی از مهم‌ترین موانع اقتصاد مقامتی است لذا امیدواریم فروکش کردن این حرکت‌های ناصحیح، بتوان هدف مقام معظم رهبری را درباره اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشاند./ایکنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک