آخرین اخبار

12. شهريور 1394 - 7:57   |   کد مطلب: 3210
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگی که همه ما دنبال می کنیم، فرهنگ اصیل اسلامی بوده که از غنای لازم برخوردار و می تواند به همه نیازهای ما پاسخ دهد.

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضورنماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی و سایر اعضای حقیقی و حقوقی این شورا با دستور کار طرح شیرین سازی زندگی در یاسوج برگزار شد.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، در  این نشست، گفت: فرهنگی که همه ما دنبال می کنیم، فرهنگ اصیل اسلامی بوده که از غنای لازم برخوردار و می تواند به همه نیازهای ما پاسخ دهد.

 

غلام محمد زارعی، ، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای هیئت دولت بر اولویت داشتن حوزه فرهنگ تاکید و مجددا این موضوع را (مسئله فرهنگ یک موضوع اصلی و مهم است) به همه مسئولین و دست اندرکاران گوشزد کردند.

 

زارعی، ادامه داد: هرچند فرهنگ موضوعی وسیع، گسترده و دارای ابعاد مختلف است اما شاید چنین مجموعه هایی بتواند به بخشی از مسائل منطقه ای پاسخ مثبت داده و راهکار منطقی و درستی را اتخاذ کند.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که بخشی از مسائل مربوط به فرهنگ کلی و عمومی است، عنوان کرد: برخی موضوعات مربوط به منطقه و استان بوده و باعث نگرانی بسیاری از دوستان است؛ به همین جهت دستور کار جلسه، زمان بندی و کارگروه هایی که در این زمینه تشکیل می شود می تواند به این موضوع کمک کند.

 

وی، با بیان این که باید در جلسات نگاه مسئولانه و متعهدانه به موضوعات داشته باشیم، اضافه کرد: باید در این نشست ها با هم اندیشی و خرد جمعی (نه نگاه مرز بندی) وارد میدان شده و با اتخاذ تدابیر اصولی فضای بیرون جامعه را اصلاح کرد.

 

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر توجه به موضوع فرهنگ، باید بتوان با بومی سازی در جلسات شورای فرهنگ عمومی مصوبات مطلوبی در راستای ارتقاء سطح فرهنگی جامعه داشته باشیم.

 

وی، ضمن اظهار تاسف ار این که امروز بین فن و اخلاق در جامعه جدایی وجود دارد، ادامه داد: این تقابل موضوعی جدی بوده؛ به گونه ای که بخش زیادی از بنیان فکری و اخلاقی ما را هدف قرار داده است.

 

زارعی، اظهار امیدواری کرد: با هم اندیشی و احساس مسئولیت مسئولان بتوان جهت رفع مشکلات تصمیم گیری کرد.

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک