آخرین اخبار

16. فروردين 1395 - 19:09   |   کد مطلب: 5111
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
افزایش 50 درصدی اجرای پروژه‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 50 درصدی اجرای پروژه‌های برق در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، داوود راهزادی در بازدید از برخی پروژه‌های برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در شرکت توزیع نیروی برق استان به دنبال اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی در عرصه عمل هستیم، اظهار کرد: برق‌رسانی به روستاها و همچنین تعمیر و ترمیم شبکه‌ها را اولویت کارهای خود قرار داده‌ایم.

وی یکی از اقدامات خوب شرکت توزیع نیروی برق استان در سال گذشته و همچنین دو سال اخیر را برق‌رسانی روستایی عنوان کرد و گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا با اعتبارات و امکاناتی که داریم در خصوص برق‌رسانی به مناطق محروم استان اقدامات مؤثری انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: تعداد 461 پروژه توسط شرکت برق در استان اجرایی کردیم که رقم بسیار خوبی برای شرکت توزیع نیروی برق در زمینه اجرای پروژه‌ها به شمار می‌رود.

وی به اعتباراتی که هزینه اجرای این تعداد پروژه برق در استان شد، اشاره کرد و گفت: 250 میلیارد ریال هزینه اجرای این تعداد 461 پروژه برق در استان شد.

راهزادی اقدامات انجام گرفته در سال 94 در شرکت برق در زمینه اجرای پروژه‌ها را 50 درصد بیش از سال قبل از آن اعلام کرد و گفت: امسال هم با همه توان و اعتبارات و امکاناتی که داریم و با همت همکاران خود در شرکت توزیع نیروی برق استان به دنبال اجرای کارهای بیشتری هستیم.

وی همچنین به تعداد پروژه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان نیز اشاره کرد و گفت: در شهرستان‌های بویراحمد و دنا با 244 پروژه بیشترین اجرای پروژه‌ها را در سطح استان داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از برنامه‌های مهم شرکت را در سال جاری اهتمام و تلاش برای وصولی‌های بیشتر ذکر کرد و گفت: سعی ما بر این است تا در سال جاری وصولی 95 درصدی داشته باشیم.

مصرف بهینه برق یکی از درخواست‌های این مدیر خدمات‌رسان در استان بود که در همین زمینه راهزادی از مردم به خصوص در مناطق گرمسیری خواست برای جلوگیری از هرگونه افت ولتاژ و همچنین قطعی برق همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق با مصرف درست و بهینه خود داشته باشند.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک