آخرین اخبار

6. شهريور 1394 - 22:20   |   کد مطلب: 3119
در پی بی توجهی به عاقبت یکی از مناطق زیبای سی سخت این محل در حال تبدیل شدن به زباله دانی است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، شهر سی سخت و شهرستان دنا یکی از شهرستانهای توریست پذیر استان است که سالیانه پذیرای خیل عظیم مسافرانی از اقصی نقاط کشور است.

 

تعدد نقاط گردشگری و آب و هوای مطلوب دنا موجب شده تا جای جای این شهرستان به نقطه ای مناسب برای استراحت و تفریح مسافران تبدیل شود که تاثیرات مثبت و منفی فراوانی برای مردم شهرستان و به خصوص نقاط گردشگری دارد.

 

یکی از نقاطی که در نگاه اول زیبایی خاصی را نمایش نمیدهد مسیر دسترسی به منطقه بیژن و مشرف بر باغات بندان است که چشم اندازی کم نظیر از زیبایی های شهر سی سخت را در معرض چشمان مسافران قرار میدهد.

 

جاده دسترسی به منطقه زیبای گردنه بیژن محلی است که میتوان با قرار گرفتن در آنجا تمام زیبایی های سی سخت را به نظاره نشت که متاسفانه در حال تبدیل شدن به زباله دانی است.

 

تخلیه مقدار زیادی زباله بوسیله کامیون در این نقطه موجب ایجاد منظره ای زشت و بد بو در این منطقه شده که ماندن در آنجا را غیر ممکن کرده است.

 

تخلیه مجدد زباله توسط برخی از مسافران در این نقطه این مکان را در حال تبدیل کردن به زباله دانی می کند و آینده این منطقه زیبا را با مخاطرات زیست محیطی تهدید میکند.

 

محمد باقر شایان کارشناس بهداشتمحیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان با بیان اینکه در حال پیگیری برای شناسایی افراد متخلف هستیم گفت:این افراد به صورت شبانه اقدام به تخلیه زباله در این نقطه کرده اند.

 

 وی افزود:از شهرداری سی سخت خواسته ایم نسبت به جمع آوری این زباله ها که چهره ای زشت به این منطقه داده است اقدام کنند که متاسفانه تا کنون این اقدام صورت نگرفته است.

 

به نظر می رسد با ادامه این وضعیت و انفعال مسئولان مرتبط با این منطقه زیبا این مکان به زباله دانی همیشگی تبدیل شود.

تصاویر تکمیلی: 
 
منبع: سفیر دنا
انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک