آخرین اخبار

16. فروردين 1395 - 18:53   |   کد مطلب: 5110
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از بازدید بیش از 9 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، هادی زارع‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتظار داریم دانش‌آموزان هم‌استانی امسال نیز در مسابقات قرآن و عترت در سطح کشور مقام‌های ارزنده‌ای کسب کنند، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی است.

وی با اشاره به مقام‌هایی که دانش‌آموزان استان در مسابقات سال قبل کسب کردند، تصریح کرد: مقام‌ها و رتبه‌هایی کسب کردیم که در سال‌های گذشته چنین رتبه‌هایی کسب نشده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال مسابقات استانی را در شهرستان بویراحمد برگزار خواهیم کرد تا پیش‌زمینه‌ای برای موفقیت در مسابقات کشوری باشد.

زارع‌پور یکی دیگر از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش را در سال‌های اخیر برگزاری اردوهای راهیان نور و دیدار از مناطق عملیاتی ذکر کرد و گفت: این برنامه‌ها به صورت منظم و با کیفیت، توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی گفت: در سال جاری تحصیلی بیش از 9 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب عازم شدند.

این مسئول بیان کرد: این تعداد دانش‌آموزان دختر و پسر هم‌استانی طی دو مرحله از تاریخ 11 مهرماه تا اسفندماه  94 به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

این مسئول به تعداد کاروان‌های اعزامی اشاره کرد و گفت: تعداد 29 کاروان به سرزمین‌های دفاع مقدس اعزام شدند که در طی سه روز حضور در مناطق عملیاتی برنامه‌های خوب و با کیفیت فرهنگی نیز برای آن‌ها اجرا می‌شد.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک