آخرین اخبار

5. اسفند 1393 - 21:10   |   کد مطلب: 508
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهر دیشموک گفت: این روز با توجه به اینکه حضرت زینب(س) رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، از پرستاری بیمار کربلا نیز با تحمل آن همه سختی ها و ناملایمات، آنی فروگذار نبود و تا آخرین رمق، دین خود را به مکتب و رهبرش ادا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سیدغلامحسن درسته مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهر دیشموک عصر امروز در جشن سالروز ولادت حضرت زینب(س) گفت: این روز با توجه به اینکه حضرت زینب(س) رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، از پرستاری بیمار کربلا نیز با تحمل آن همه سختی ها و ناملایمات، آنی فروگذار نبود و تا آخرین رمق، دین خود را به مکتب و رهبرش ادا کرد.

 

وی گفت: علت نام گذاری این روز به نام «روز پرستار» این است که حضرت زینب پرستاری امام زمانش حضرت زین العابدین علیه السلام و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت را برعهده داشت.

 

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی در شهر دیشموک گفت:پرستاری فقط شامل پرستاران بیمارستانها وشبکه بهداشت نیست، هر کس به بزرگترها، پیرها، و از کارافتاده ها رسیدگی کند از حضرت زینب الگو گرفته ودر قیامت پاداش الهی نصیبش می شود.

 

وی با اشاره به رنج های حضرت زینب(س) گفت: علی رغم درد، رنج ها و مصیبت هایی که به ایشان وارد شد، به خوبی از بازماندگان حادثه عظیم کربلا پرستاری و نگهداری می کرد و اجازه سوءاستفاده به دشمن نمی داد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: ولادت حضرت زینب(س) روز پرستار است، پس پرستار فقط شامل بیمارستانها نمی شود بلکه هر کس از پا افتادگان پرستاری نماید خداوند در قیامت از رحمت الهی بی نصیبش نخواهد کرد.

 

وی اظهار کرد: سالروز میلاد حضرت زینب(س)  از آن جهت حائز اهمیت است که ما کاملترین الگوها را در دین خدا داریم و نیاز به الگوبرداری از شخصیت های خارجی نداریم.

 

وی تصریح کرد: تمام خانم ها باید از حضرت زینب(س) الگو بپذیرند تا راه را با کمال سعادت به پایان برسانند.

 

انتهای پیام:و/آ 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک